عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان خواستار تسریع در اقدامات راه آهن در استان شد


استاندار گلستان خواستار تسریع در اقدامات راه آهن در استان شد

استاندار گلستان خواستار  تسریع در اقدامات راه آهن در استان شد

استاندار گلستان در دیدار با دکتر پور سیدآقایی ، معاون وزیر و رییس راه آهن کشور ضمن تشکر از فعالیت های راه آهن در بازسازی واگن های مسافری و آخرین اقدامات در مسیر گرگان اینچه برون خواستار سرعت بخشیدن به اقدامات راه آهن در استان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در این دیدار بر لزوم فعالیتهای بیشتر در ایستگاه اینچه برون و استقرار نمایندگی راه آهن و سایر دستگاههای مرتبط در آن، لزوم ارائه طرح جامع مورد نیاز راه آهن در منطقه اینچه برون ، تعیین تکلیف بدهی های راه آهن در تعهدات صورت گرفته به صاحبان زمین مورد عملیات در مسیر راه آهن اینچه برون تأکید کرد.

وی همچنین خواستار تسریع در آغاز عملیات اجرایی در مسیر راه آهن از گرگان به مشهد حسب دستور ریاست جمهوری شد.

استاندار گلستان گفت: با توجه به اهمیت فعالیت راه آهن در شکل گیری فعالیت سایر ادارات در اینچه برون، لازم است اداره کل راه آهن از لحاظ نیرو و امکانات مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

در ادامه دکتر پور سید آقایی نیز به اقدامات راه آهن طی سه ماهه اخیر اشاره کرد و نوسازی واگن های مسافری، بکارگیری واگنهای مسافری در مسیر گرگان به اینچه برون، شروع عملیات بازسازی و بهبود 35 کیلومتر ریل در مسیر بندرگز به قره تپه، تجهیز فنی ایستگاه اینچه برون و اتصال به شبکه سراسری، تهیه پیش طرح جامع اولیه ایستگاه اینچه برون، گرفتن اعتبار و طی نمودن مناقصه 60 میلیاردی دیوارکشی حریم راه آهن در اینچه برون را از مهمترین آنها برشمرد.

وی همچنین بر حمایت همه جانبه از مدیریت اداره کل راه آهن شمال شرق به لحاظ اهمیت بین المللی بودن اینچه برون تأکید کرد و در مورد درخواستهای استاندار قول پیگیری و اقدام داد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .