عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسب روز پاسدار و روز جانباز


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسب روز پاسدار و روز جانباز

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسب روز پاسدار و روز جانباز

استاندار گلستان در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را تبریک گفت و اظهار کرد: پاسداران و جانبازان همواره مدافعان راستین این انقلاب بوده اند و در مسیر آرمان های جمهوری اسلامی از هیچ ایثاری دریغ نکرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
اعیاد اسلامی همواره مایه شادی و شعف مردم بوده است و در این میان ماه شعبان سرشار از اعیادی است که زمینه سرور دوچندان را در جامعه فراهم می آورند.
ماهی که در نخستین روز های آن میلاد مسعود حضرت امام حسین(ع) , ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) و میلاد پرخیر و برکت حضرت امام زین العابدین (ع) قرار دارد و همچنین در میانه آن شاهد میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و همچنین ذخیره عالم امکان حضرت ولیعصر(عج) هستیم. 
امسال این اعیاد مذهبی با فرارسیدن نوروز باستانی مقارن شده و شادی ایرانیان را دوچندان کرده است.
بی تردید نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام به نام روز جانباز در واقع قدردانی از رشادت ها و سلحشوری های دلاورمردانی است که چون کوه استوار در دفاع از میهن عزیز اسلامی مان چه در روزهای جنگ تحمیلی و چه در روزهای جنگ اقتصادی و چه امروز در نبرد ویروس منحوس کرونا ایستاده اند و پا به پای مردم رشید ایران زمین حرکت کرده اند.
پاسداران انقلاب اسلامی به مثابه سربازانی همواره در مسیر ولایت , گوش به فرمان ولی امر خویش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده اند و از هیچ کوششی در مسیر رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران چه در عرصه های داخلی و چه در عرصه های خارجی دریغ نکرده اند.

امروز در شرایطی که ایران اسلامی به عنوان بخشی از جامعه جهانی بیش از یک سال درگیری با ویروس کرونا را تجربه می کند خوشبختانه پاسداران غیرت مند انقلاب اسلامی در کنار کادر درمانی و مردم فهیم استان در خط مقدم این مقابله تاریخی قرار گرفتند و توانسته اند با اجرای طرح هایی همچون طرح شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی بار این اقدام بزرگ را بر دوش بکشند.

اینجانب ضمن تبریک فرخنده میلاد حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(س) روز جانباز به تمامی پاسداران و جانبازان عزیز استان, امیدوارم در آستانه سال ۱۴۰۰ و در سایه همدلی و وحدت موجود در استان و با تلاش مردم , دستگاه های اجرایی و سپاهیان و بسیجیان عزیز شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش نگارستان ایران باشیم.

 هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .