عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقویت بخش کشاورزی، مصداق حمایت از تولید در گلستان است

استاندار گلستان در آیین تحویل خودروهای خدماتی روستایی؛

تقویت بخش کشاورزی، مصداق حمایت از تولید در گلستان است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار گلستان با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال بنام "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" گفت که مصداق تحقق این شعار، تقویت از بخش کشاورزی به عنوان موتور محرک تولید و توسعه در گلستان است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امروز یکشنبه یکم فروردین در حاشیه مراسم تحویل سه دستگاه خودروی عمرانی و خدماتی به روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس گفت: تقویت بخش کشاورزی به منظور افزایش تولید و اشتغال در روستاها یک اصل است که دولت درسال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این مناطق داشته است.

وی افزود: اجرای طرح هادی یا بازنگری در آن، زیرسازی و آسفالت معابر، مقاوم سازی مسکن و تحویل خودرو و تجهیزات عمرانی و خدماتی به روستاها از جمله کارهای دولت برای افزایش ماندگاری روستاییان بوده و این اقدامات در سال‌جاری همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

دکتر حق شناس اضافه کرد: استان گلستان بیش از هزار روستا دارد و به لحاظ درصد سکونت جمعیت در روستاها رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده و همین امر می‌طلبد تا دولت بخش قابل توجهی از اعتبارات و سرمایه‌گذاری‌های خود را در روستاها انجام دهد.

استاندار گلستان تصریح کرد: درسایه توجهات ویژه دولت به روستاها در گلستان اکنون در ۶۰ روستای این استان مهاجرت معکوس درحال انجام است که این امر نوید بخش حرکت رو به رشد روستاها به سمت عمران و آبادانی بیشتر خواهد بود.
همچنین مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان نیز دراین مراسم که در روستای "ایگدر علیا" از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد، ارزش ریالی سه خودروی تحویلی شامل یک دستگاه بیل بکهو و ۲ دستگاه نیسان حمل زباله را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این خودروها تنها با ۱۰ درصد قیمت که توسط دهیاری‌ها پرداخت شده و بقیه نیز از منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تامین شده است.

علی نصیبی افزود: سال گذشته نیز ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت (هشت درصد) با یک سال تنفس برای خرید ۱۲ دستگاه خودروی عمرانی و خدماتی و اجرای سه طرح گردشگری به دهیاران استان گلستان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: هر دهیارای که قصد خرید خودروی عمرانی و خدماتی و یا اجرای طرح گردشگری دارد، می‌تواند به اندازه سه برابر بودجه تحقق یافته درسال را تسهیلات دریافت کند و از چک دهیاری به عنوان ضمانت تسهیلات استفاده نماید. 

در این مراسم که فرماندار ویژه گنبدکاووس و بخشداری مرکزی این شهرستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان نیز حضور داشتند، خودروها به دهیاران "ایگدر علیا، شهرک شهید بهشتی و بی‌بی شیروان" تحویل شد.

تقویت بخش کشاورزی، مصداق حمایت از تولید در گلستان است

 

 

تقویت بخش کشاورزی، مصداق حمایت از تولید در گلستان است

 

تقویت بخش کشاورزی، مصداق حمایت از تولید در گلستان است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .