عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان

استاندار گلستان در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی مردم استان خصوصاً جوانان برومند و توانمند گلستان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان سرمایه های اصلی و ظرفیت های تولید هر جامعه هستند و جوانی دوره ای ارزشمند در حیات هر انسانی محسوب می شود.

به فرموده مقام معظم رهبری جوانان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت اند و اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد، باز جوانان جلوتر از دیگرانند و دست آنها کارآمدتر از دست دیگران است. 

تردیدی نیست که جوانان استان گلستان در سال ۹۹ نقش قابل توجهی در جهش تولید داشته اند و البته جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره نقش بی همتایی داشته اند.

هرگاه بستر اقدامات و فعالیت ها برای جوانان فراهم شده آنها کارهای بزرگی را به منصه ظهور گذاشته اند و در بسیاری از مواقع این جوانان بوده اند که زمینه تولید, رشد و توسعه را فراهم آورده اند.

نامگذاری روز میلاد با سعادت جوان برومند بنی هاشم حضرت علی اکبر علیه السلام به نام روز جوان اقدامی ارزشمند است که می توانند زمینه خلاقیت, تفکر و نوآوری بیش از پیش در جامعه را فراهم آورد.

اینجانب میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به تمامی مردم استان خصوصاً جوانان برومند و توانمند گلستان تبریک عرض می نمایم  امیدوارم در سال تولید, پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بتوانیم گام های موثری در مسیر رشد و توسعه نگارستان ایران برداریم و شاهد آبادانی و پیشرفت شهروندان گلستانی باشیم. 

هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .