عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت و هفته ی سربازان گمنام حضرت ولیعصر(عج)


پیام استاندار گلستان به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت و هفته ی سربازان گمنام حضرت ولیعصر(عج)

 

پیام استاندار گلستان به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت و هفته ی سربازان گمنام حضرت ولیعصر(عج)

استاندار گلستان در پیامی ولادت با سعادت منجی عالم بشریت, روز جهانی مستضعفان و هفته ی سربازان گمنام حضرت ولیعصر (عج) را به عموم مردم شریف استان تبریک گفت و اظهار کرد: امنیت جامعه ایرانی ثمره ی تلاش شبانه روزی سربازان گمنامی است که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته اند و از هیچ کوششی در این راه دریغ ندارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان, متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
برقراری عدالت بر محور آموزه های دینی,  رسالت پیامبران و ائمه هدی علیهم السلام از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی مورد توجه بزرگان نظام بوده است.
دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت نه یک شعار بلکه در سیره و عملکرد زعیم عالیقدر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشهود بوده است.
در این مسیر عنصر امنیت به عنوان محوری در تمام بخش ها نقش آفرین بوده و ماحصل تلاش شبانه روزی سربازان گمنامی است که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته اند و از هیچ کوششی در این راه دریغ نکرده اند.
نیمه شعبان, سالروز ولادت فرخنده منجی عالم بشریت و ذخیره الهی در مسیر هدایت آدمی به سوی خیر و سعادت است و همواره به عنوان عیدی ملی در کشور محسوب گردیده که مردم آن را به نیکی گرامی می دارند.
اگرچه در سالجاری به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری آیین ها باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی همراه باشد اما مردم ما همواره در پاسداشت این ایام فرخنده , دستگیری از مستضعفان را مورد توجه قرار داده اند. 
نامگذاری این روز فرخنده به نام روز مستضعفان و هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج) نشان از جایگاه پراهمیت این عزیزان دارد جایگاهی که تامین کننده امنیتی پایداری برای نظام اسلامی است و آرامش حاصل از اقدامات آنان در هموار سازی مسیر توسعه, رشد و تعالی جامعه موثر است.
اینجانب فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) را به عموم مردم شریف استان خصوصا تلاشگران عرصه امنیت تبریک عرض می نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه برقراری امنیت امیدوارم در سایه تلاش های سربازان گمنام و خوشنام حضرت ولیعصر (عج) شاهد آرامشی پایدار در کشور و استان باشیم و در سالی که با درآیت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان "تولید, پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" مزیّن شده زمینه رشد و  توسعه نگارستان ایران را فراهم آوریم.

هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .