عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران


پیام استاندار گلستان به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

پیام استاندار گلستان به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

استاندار گلستان در پیامی روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را به ملت فهیم و قدر شناس ایران اسلامی تبریک گفت و این روز را آغازی بر حق تعیین سرنوشت کشور به دست مردم بر اساس آموزه های دینی و هویت ملی دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر حق شناس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ایران از ابتدای حرکت خود همواره اتکا به قدرت و همراهی مردم را به عنوان موتور محرک و اصلی لاینفک مورد توجه قرار داده و تا امروز بواسطه این همراهی به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی در برابر ابرقدرت ها ایستاده است.
۱۲ فروردین در واقع سنگ بنایی سترگ و پیمانی ارزشمند است که در آن ایرانیان با صدایی رسا به جهانیان ندای «آری» به جمهوری اسلامی را مخابره کردند تا آنان به همراهی مردم با انقلاب آگاه باشند و بدانند ملت شریف ایران از بزرگترین دستاورد خود محافظت خواهند کرد.
نامگذاری روز دوازدهم فروردین به نام روز جمهوری اسلامی و مشارکت بیش از 98 درصدی مردم در آن همه پرسی اقدامی تاثیرگذار در روابط خارجی و سیاست گذاری های داخلی محسوب می شود و در واقع انقلاب اسلامی خط مشی خود را برای دوستان و دشمنان  بین المللی مشخص کرد.
مسیری که الهام بخش بسیاری از آزادیخواهان جهان شد و در عین حال ابرقدرت ها را مصّر بر مقابله با جمهوری اسلامی ایران ساخت اما خوشبختانه نظام اسلامی به پشتوانه مردم و با زعامت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته است سخت ترین مشکلات و بی رحمانه ترین دشمنی ها را پشت سرگذارد و امروز به عنوان نظامی مستقل در دنیا مطرح باشد.
اینجانب روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را به مردم شریف و قدرشناس استان گلستان تبریک می گویم و امیدوارم در سایه همت تمامی دلسوزان استان و شهروندان گلستانی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شاهد رفع تحریم ها، ریشه کن شدن کرونا و رشد و توسعه استان بر محور تولید با کیفیت و صادرات باشیم. 
هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .