عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم


پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم

پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم

استاندار گلستان در پیامی روز معلم را به تمامی معلمان شریف استان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و اظهار کرد کرد: علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هرگونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهاد مقدس و شایسته  ی تکریم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هرگونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهاد مقدس و شایسته  ی تکریم است.
در چنین نگاه ارزشی، حرفه معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلت والا و معلمین ،پرچمدار عرصه علم‌آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی محسوب می‌شوند.
انسان‌های فرهیخته و وظیفه شناسی که از سر تعهد و دلسوزی، گام در عرصه خطیر و پرمسئولیت تعلیم نهاده و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی و تحول در جامعه هستند.
روز و هفته معلم ، فرصت مناسبی برای تبیین و بازشناسی نقش کلیدی آموزش و تربیت در توسعه پایدار و برنامه‌ریزی در جهت احیای جایگاه شایسته و بایسته معلمین و فرهنگیان به‌عنوان باارزش‌ترین سرمایه اجتماعی کشور و مؤثرترین عنصرمحقق کننده مأموریت‌های نهاد آموزش‌وپرورش است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره متفکر و اندیشمند بزرگ شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را به عموم تلاش گران عرصه علم و آگاهی به‌ویژه اساتید، معلمین و فرهنگیان پرتلاش استان گلستان در همه مقاطع تحصیلی، تبریک و تهنیت عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات آنان، برای همگی این عزیزان در راه انجام رسالت اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن اسلامی آرزوی توفیق، تندرستی و سربلندی دارم. 
 
هادی حق شناس 
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .