عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر


پیام استاندار گلستان به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر

 

پیام استاندار گلستان به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر

استاندار گلستان در پیامی سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را به تمامی مردم شریف استان تبریک گفت و اظهار کرد: فتح خرمشهر در واقع نشانگر میزان تعهد و تعلق مردم به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از آرامان های والای انقلاب بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی مردم ایران در طول عمر ۴۳ ساله خویش فراز و نشیب های بسیاری را از سر گذرانده و بارها شاهد عناد و دشمنی بدخواهان و دست درازی متجاوزین بوده است.

دشمنانی که برای دستیابی به اهداف و رویاهای شیرین خود, کام ملت ایران را تلخ کردند و نه تنها خیرخواه این مردم نبوده اند بلکه انواع جنگ های نظامی, اقتصادی , فرهنگی و اجتماعی را تحمیل کردند.

فتح خرمشهر و حماسه آزادسازی این شهر در واقع جایی بود که رژیم بعث عراق رویاهای خود را نقش بر آب دید و البته شاید معادلات جنگ تحمیلی قبل و بعد از عملیات بیت المقدس تغییر یافت.

حماسه فتح خرمشهر با بیان ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" رنگ و بویی آسمانی گرفت و نشان داد دفاع مردم ایران کاملا مقدس و اقدامی در مسیر حفظ آب, خاک و سرزمین مادری است.

بی تردید تلاش ۴۳ ساله مردم در حمایت و پشتیبانی از  انقلاب با شکوه اسلامی لحظه های بزرگ و بسیاری همچون فتح خرمشهر را در خود جای داده است و دشمنان این کشور باید بدانند که ملت بزرگ ایران در مسیر آرمان های والای خود آمادگی حماسه سازی در عرصه های مختلف را دارد.

اینجانب فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر عزیز را به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم شریف گلستان که با تقدیم ۴ هزار شهید والا مقام دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند تبریک عرض می کنم و امیدواریم با تأسی از حماسه سازان خرمشهر بتوانیم در سال تولید, پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گام های موثری در مسیر توسعه و پیشرفت گلستان برداریم.

هادی حق شناس
استاندار گلستان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .