عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاه های اجرایی باید راهکار مناسب حل مشکلات را به مردم ارائه دهند

استاندار گلستان در جلسه شورای معادن استان؛

دستگاه های اجرایی باید راهکار مناسب حل مشکلات را به مردم ارائه دهند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دستگاه های اجرایی باید راهکار مناسب حل مشکلات را به مردم ارائه دهند

 استاندار گلستان اظهار کرد: همه دستگاه ها باید بلا استثنا به وظایف خود عمل کنند و ضمن ارائه راهکارهای مناسب به مردم و در نظر گرفتن منافع استان، متخلفین را به دستگاه های نظارتی معرفی کنند تا با آنان برخوردانی قانونی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز پنج شنبه ۱۳ خرداد در جلسه شورای معادن استان با حضور مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا و دیگر مدیران ارشد استانی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام تصریح کرد: باید در تصمیم گیری مصلحت استان مورد توجه قرار گیرد و اشتغال و محصول واحد تولیدی مورد نظر باشد.
وی افزود: شرکت سیمان پیوند به شرط کاشت همزمان درخت و احیای جنگل بر اساس اصول دانشگاه منابع طبیعی اجازه احداث جاده در محدوده ۴ هکتاری شمالی را با اخذ تمامی اصول لازم دارد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: شهرداری گرگان با الزام بازگردان خاک برداشتی از محوطه شهربازی، امکان خاکبرداری در این محدوده را دارد.
استاندار گلستان گفت: در ۵ محدوده مورد نظر ایمیدرو باید تلاش شود با رعایت اصول محیط زیستی در بخشی از آن مناطق اقدام اجرایی صورت گیرد.
دکتر حق شناس یادآور شد: واحدهای تولید شن و ماسه بدون مجوز باید نسبت به اخذ مجوز و پرداخت حقوق دولتی اقدام کنند و در غیر اینصورت به دستگاه های نظارتی معرفی شوند.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه حسین طلوعیان مدیر کل صنعت معدن تجارت استان گزارشی از اقدامات شورای معادن استان ارایه کرد و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.

دستگاه های اجرایی باید راهکار مناسب حل مشکلات را به مردم ارائه دهند

 

دستگاه های اجرایی باید راهکار مناسب حل مشکلات را به مردم ارائه دهند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 331
  • کد خبر : 83770