عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار گلستان؛

بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه افتتاح شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه افتتاح شد

بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان، مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و دکتر حق شناس استاندار گلستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان امروز سه شنبه یک تیر همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و با حضور وزیر بهداشت، رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار گلستان آیین افتتاح و بهره برداری از بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

وزیر بهداشت و درمان در این آیین افتتاح اظهار کرد: همراهی بنیاد علوی به عنوان زیر مجموعه بنیاد مستضعفان در مسیر ساخت این بیمارستان مجهز در راستای رفاه مردم در شهرستان کمتر برخوردار مراوه تپه شایسته تقدیر است.

دکتر سعید نمکی یادآور شد: طی مرداد ماه سال جاری 1400 پروژه بهداشتی اعم از خانه بهداشت، مرکز بهداشت و درمان و مراکز جامع سلامت افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در سالجاری تعداد تخت های icu در بیمارستان های کشور 2 برابر شده و در سال جاری 14 هزار تخت بیمارستانی ساخته و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

همچنین در این مراسم استاندار گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقا سرانه تخت بیمارستانی استان گفت: در حال حاضر 7 بیمارستان با ظرفیت 2200 تخت در استان در حال ساخت است که با این اقدام تعداد تخت های بیمارستان استان به 4700 تخت خواهد رسید.

دکتر هادی حق شناس تاکید کرد: به ساخت و سازهای بیمارستانی در حال اجرا تعداد تخت های بیمارستانی استان بالاتر از میانگین تخت بیمارستانی در سطح ملی می رسد و امیدواریم روند ایجاد مراکز درمانی در استان با همکاری دولت و نهادهای انقلابی و مردمی ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان مراوه تپه به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان های استان با اعتبار 80 میلیارد تومان و با همکاری بنیاد علوی ساخته شده و با هزینه بیش از 30 میلیارد تومان تجهیز گردیده است.

بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه افتتاح شد

 

بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه افتتاح شد

 

بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه افتتاح شد

 

بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه افتتاح شد 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .