عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون رییس جمهوری از ۲ پروژه عمرانی رامیان و آزادشهر بازدید کرد

با همراهی استاندار گلستان انجام شد؛

معاون رییس جمهوری از ۲ پروژه عمرانی رامیان و آزادشهر بازدید کرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

معاون رییس جمهوری از ۲ پروژه عمرانی رامیان و آزادشهر بازدید کرد

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با همراهی استاندار گلستان، نماینده مردم منطقه در مجلس و جمعی از مدیران استانی در دومین روز سفر به گلستان امروز پنجشنبه از پروژه بیمارستان ۹۱ تخت‌خوابی رامیان و مجتمع فرهنگی اداره ارشاد اسلامی آزادشهر بازدید کرد.

فرماندار رامیان درباره بازدید معاون رییس جمهوری از پروژه بیمارستان درحال ساخت شهدای مدافع سلامت این شهرستان گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه در این بازدید سرزده وعده داد که اعتبار مصوب امسال این بیمارستان به طور کامل تخصیص یابد.
جواد صادقلو افزود: پروژه بیمارستان ۹۱ تختخوابی شهدای رامیان در چهار طبقه شامل زیرزمین، همکف و ۲ طبقه فوقانی با مساحتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع و دارای بخش‌های جراحی، داخلی، آزمایشگاه و رادیولوژی و دیگر بخش‌های تخصصی با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم شهرستان در ورودی شمالی شهر رامیان در حال احداث است.
وی بابیان اینکه عملیات ساخت بیمارستان رامیان با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از فروردین سال گذشته آغاز شد، افزود: همچنین معاون رییس جمهوری قول مساعد داد که اعتبار مورد نیاز سد قره چای رامیان در سال جاری به طور کامل تامین گردد.
فرماندار رامیان اضافه کرد: هم اکنون مطالعات سد خاکی قره چای رامیان در حال انجام است و با پایان مرحله مطالعاتی، عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.
همچنین محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه بازدید خود از پروژه‌های درحال ساخت شرق گلستان از مجتمع فرهنگی درحال ساخت آزادشهر بازدید کرد و به گفته غلامعلی کوهساری نماینده مردم ۲ شهرستان رامیان و آزادشهر برای تکمیل این پروژه قول اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار داد.
بازدید از روند ساخت مخزن سد نرماب و آخرین وضعیت جابجایی روستای جنگلده بالا در مینودشت، شرکت در مراسم بهره برداری از ساختمان پزشکی قانونی گنبدکاووس، بهره برداری از مسکن محرومان و مسکن ویژه روستایی در آق قلا و افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی و منابع طبیعی، بهره برداری از مدرسه ۱۶ کلاسه شفقت گرگان و افتتاح چند طرح در سایت پرورش میگوی گمیشان، برنامه های امروز پنجشنبه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سفر به گلستان است.

معاون رییس جمهوری از ۲ پروژه عمرانی رامیان و آزادشهر بازدید کرد

 

معاون رییس جمهوری از ۲ پروژه عمرانی رامیان و آزادشهر بازدید کرد

 

معاون رییس جمهوری از ۲ پروژه عمرانی رامیان و آزادشهر بازدید کرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 413
  • کد خبر : 84425