عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برای شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است

استاندار گلستان در پیامی به مناسبت روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای:

توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برای شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است

توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برای شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است

استاندار گلستان در پیامی به مناسبت روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، ضمن تبریک به تمام تلاشگران عرصه مهارت آموزی، اظهار کرد: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای رشد اقتصادی ایران و به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس بدین شرح است:
بدون تردید یکی از ارکان مهم برای داشتن یک کسب و کار خوب و موفق، داشتن مهارت و دانش لازم و کافی می باشد و تلفیق این دو در کنار خلاقیت جوانان این مرزو بوم زمینه ساز ایجاد اشتغال مولد و پایدار توأم با کارآفرینی خواهد بود که تاثیر به سزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمندسازی منابع انسانی کشور خواهد داشت.
آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان یک نقشه راه مطمئن برای دستیابی به توسعه اقتصادی، افزایش رفاه و آسایش و ایجاد درآمد و معیشت برای همه طبقات جامعه است و بروز فناوری‌های جدید و نیاز جامعه به استفاده حداکثری از ابزار و تکنولوژی‌های نو، موجب آن گردیده است مهارت آموزی به عنوان مهم‌ترین مؤلفه تسلط به تغییرات سریع جامعه واجب شود.
توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای رشد اقتصادی ایران و به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است؛ زیرا سرمایه گذاریهای زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بلااستفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره برداری قرار نمی گیرد. ضمن گرامیداشت ۶ مرداد، روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و تبریک به تمام تلاشگران عرصه مهارت آموزی، امیدواریم که بستر تلاش های موثر در این زمینه روز به روز مناسب تر و اهتمام به این امور مهم نوید بخش تحولی عظیم در حرکت به سمت مهارت آموزی، رشد و آبادانی و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه را فراهم آورد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 338
  • کد خبر : 85047