عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر

 

استاندار گلستان در پیامی روز ملی روستا و عشایر را به جامعه روستاییان و عشایر استان تبریک گفت و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در روستاها و توجه توانمندی های عشایر نقش تأثیرگذاری در توسعه پایدار استان دارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به مناسبت ۱۵ مهر روز ملی روستا و عشایر به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
روستا از دیرباز نماد زندگی و حیات بشری بوده است و روستاییان همواره عامل نشاط، سر زندگی و حیات محسوب شده اند و در عین حال همگان عشایر را مظهر صلابت و تولید دانسته اند.
استان گلستان در کنار تمام قابلیت های منحصر به فرد خود دارای دومین جمعیت روستایی کشور و همچنین برخوردار از عشایری تلاشگر و قدرشناس است که نقش تأثیرگذاری در تولیدات استان خصوصاً در عرصه کشاورزی و دامپروری دارند.
بی تردید ایجاد منابع درآمدی زمینه ماندگاری در روستاها را افزایش می دهد و باید تلاش کنیم با ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات روستائیان و یا در روستاها موجب افزایش درآمدهای آنان شویم .
همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان در روستاها و توجه به توانمندی های عشایر نقش تأثیرگذاری در توسعه پایدار استان دارد.
در عین حال تلاش و همراهی دهیاران در روستاها به عنوان اولین حلقه واسط بین دولت و مردم می تواند نقش تأثیرگذاری در توسعه این کانون های اصلی تولید و ثروت آفرینی خصوصا در سال تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها دارد.
اینجانب ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر را به جامعه شریف روستاییان و عشایر استان تبریک عرض نموده و امیدواریم در سایه تلاش های خالصانه و همراهی قدرشناسانه آنان شاهد بالندگی و توسعه پایدار استان بر محور تولید باشیم.

هادی حق شناس
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .