عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان


پیام استاندار گلستان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

پیام استاندار گلستان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

استاندار گلستان در پیامی یوم الله ۱۳ آبان را به تمامی مردم شریف استان تبریک گفت و اظهار کرد :مبارزه با استکبار جهانی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی و گفتمان امامین انقلاب بوده و همواره جمهوری اسلامی ایران توانسته پایگاهی قدرتمند و قابل اتکا برای تمامی مظلومان جهان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مبارزه با استکبار جهانی از محورهای اصلی انقلاب اسلامی و گفتمان امامین انقلاب بوده و تاریخ سراسر افتخار این کشور نشان داده که همواره جمهوری اسلامی ایران توانسته پایگاهی قدرتمند و قابل اتکا برای تمامی مظلومان جهان باشد.
خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی به عنوان کشوری پیش رو در مقابله با مستکبران و زور گویان محسوب می شود و دشمنان این سرزمین نه تنها نمی توانند گزینه های زورگویانه را بر ایران اسلامی تحمیل کنند بلکه از اعمال ظلم بر کشورهای مظلوم دیگر نیز به واسطه اقتدار و حمایت جمهوری اسلامی از مظلومان و ستم کشیدگان، پرهیز می نمایند.
یوم الله ۱۳ آبان نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در مواجهه با استکبار جهانی است و با تسخیر لانه جاسوسی امریکا به دست دانشجویان پیرو خط حضرت امام خمینی (ره)، معادلات بین المللی در مراوده با جمهوری اسلامی تغییر یافت و جهانیان دریافتند که نمی توانند با این نظام مقدس با ادبیات زمان رژیم ظلم و ستمشاهی گفتگو کنند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان و تبریک این روز به تمامی مردم ولایتمدار استان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان امیدوارم با توجه به روند کاهشی شیوع کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و ارتقا سطح واکسیناسیون در سالهای آتی شاهد راهپیمایی و پاسداشت این روز بزرگ در استان و کشور باشیم و بتوانیم با تأسی از شهدای نوجوان و جوان حرکت در مسیر گام دوم انقلاب را با صلابت ادامه دهیم.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .