برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت رفع مسائل و مشکلات مردم اظهار کرد: سامانه پیامکی 300075111 برای ارتباط آسان تر مردم با مسئولین استان راه اندازی شده تا مردم علاوه بر ارتباط چهره به چهره و تماس تلفنی با شماره 111 مرکز سامد بتوانند مشکلات خود را به مدیران استان منتقل کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه امروز سه شنبه 2 آذر ضمن حضور در مرکز سامد و پاسخگویی تلفنی به مسائل و مشکلات هم استانی ها، تصریح کرد: خوشبختانه مدیران با استفاده از ظرفیت تماس ها و ارتباطات مردمی اشراف بیشتری جهت تصمیم گیری ها پیدا می کنند.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی، حضور مدیران در مرکز سامد مشخص شده و پیش از حضور آنان اطلاع رسانی لازم صورت میگیرد تا مردم بتوانند دغدغه های خود را به ادارات مربوطه منتقل کنند و دستگاه های اجرایی نیز در راستای رفع مسائل آنان بکوشند.
استاندار گلستان یادآور شد: امروز مشکلات متنوعی از سوی مردم اعلام شد که دستورات لازم برای رفع آنان صادر گردید.
دکتر زنگانه یادآور شد: مدیران باید در پاسخگویی به تماس ها و دغدغه های مردمی اهتمام جدی را داشته باشند چرا که تاخیر و یا عدم پاسخگویی در ارزیابی های مدیران و دستگاه های متبوع شان منظور خواهد شد.
لازم به ذکر است بر اساس اعلام استاندار گلستان همه مدیران استانی موظف هستند در وقت اداری روزهای سه شنبه پاسخگوی مراجعات مردمی باشند و همچنین بر اساس برنامه زمان بندی شده نیز با حضور در مرکز سامد به تماس های مردمی با شماره 111 پاسخ دهند.