عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد قرارگاه ثابت محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در گلستان


ایجاد قرارگاه ثابت محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در گلستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ایجاد قرارگاه ثابت محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در گلستان

 در دیدار استاندار گلستان با معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی کشور، ایجاد قرارگاه ثابت محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در گلستان مورد تاکید قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه عصر دوشنبه 20 دی در دیدار با مدیرعامل بنیاد علوی کشور، که نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان نیز حضور داشتند، اظهار کرد: 47 درصد جمعیت استان روستایی است  و اگر جمعیت شهرهای زیر 20 هزار نفر را هم به این آمار اضافه کنیم به جمعیت بزرگی می رسیم.
وی افزود: امیدواریم الگوی خوبی که در مراوه تپه اجرا شد در سایر شهرستان ها هم به اجرا برسد و از فاز محرومیت زدایی که خیلی از مواقع کرامت و شخصیت مردم را مخدوش می کند به سمت قادر سازی حرکت کنیم.
دکتر زنگانه گفت: با ایجاد قرارگاه ثابت محرومیت زدایی در استان می توانیم اقدامات موثرتری در راستای توانمندسازی روستایی و از بین بردن محرومیت در برخی نقاط استان انجام دهیم.
سیدفخرالدین علوی، مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در استان گلستان نیز در این دیدار گفت: بنیاد مستضعفان پس از حضور مهندس فتاح اقدامات جهادی زیادی در سطح کشور بصورت انقلابی انجام داده است و ما هم وظیفه داریم کما فی السابق در کنار دولت جهت حل مشکلات مردم قدم برداریم.
وی افزود: اتفاقی که در مراوه تپه توسط بنیاد علوی رخ داده برای استان گلستان ویژه و بسیار مبارک بود.
علوی گفت: از مدیرعامل بنیاد علوی درخواست داریم در بحث مسکن محرومین اگر امکانات فراهم هست خارج از منطقه هدف چند واحد را به عنوان سهمیه تقبل کند.
وحید خاوئی، مدیرعامل بنیاد علوی هم در این دیدار گفت: برای پیشرفت منطقه همه باید در کنار هم باشند، شاید در این راه ما به حمایت اجتماعی و یا مشارکت مردمی نیاز داشته باشیم.
وی با بیان اینکه حوزه مسکن محرومان در این منطقه مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: پیشنهاد می کنم قرارگاهی در استان شکل گیرد چرا که پایداری اقدامات مهم است، ساز و کار انجام امور را استان به ما معرفی کند و ما در قالب قرارگاه کار کنیم.

ایجاد قرارگاه ثابت محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در گلستان

 

ایجاد قرارگاه ثابت محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در گلستان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 424
  • کد خبر : 88646