عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ظرف مدت ۲ هفته آینده باید پوشش دز سوم واکسن کرونا به بالای ۴۰ درصد برسد

استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا؛

ظرف مدت ۲ هفته آینده باید پوشش دز سوم واکسن کرونا به بالای ۴۰ درصد برسد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

 ظرف مدت ۲ هفته آینده باید پوشش دز سوم واکسن کرونا به بالای ۴۰ درصد برسد

استاندار گلستان با تاکید بر ایمنی همگانی در برابر ویروس کرونا اظهار کرد: ظرف مدت ۲ هفته آینده باید پوشش دز سوم واکسن کرونا به بالای ۴۰ درصد برسد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمدزنگانه امروز شنبه ۲ بهمن در هشتاد و هفتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا همزمان با جلسه شورای اداری استان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۷۶بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۷ بیمار در icu بستری و ۱۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند .
وی ادامه داد: طی هفته گذشته ۲ نفر از شهروندان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند.
استاندار گلستان گفت: با توجه آبی بودن تمام شهرستان های استان، مراقبت و کنترل وضعیت فعلی با توجه به شیوع احتمالی سویه امیکرون ضروری است.
دکتر زنگانه ادامه داد: تا کنون بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده اند و بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار شهروند هر دو دُز و البته از تمام کسانی که دو دز واکسن زده آمد تقاضا داریم برای دریافت دز سوم و تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند و تا کنون ۲۳۵ هزار نفر دز سوم را دریافت کردند.
وی خاطر نشان کرد: بر پوشش واکسیناسیون دز سوم تاکید داریم و فرمانداران گزارش هفتگی را ارایه کنند باید ظرف مدت ۲ هفته بعد میزان تزریق دز سوم به بالای ۴۰ درصد برسد.
استاندار گلستان گفت: ۲۰ مرکز کمترین پوشش را دارند که باید بصورت فرد به فرد و خانه به خانه افراد را به تزریق واکسن ترغیب کنیم.
دکتر زنگانه یادآور شد: مدیریت هوشمند و سامانه امید باید مورد توجه قرار گیرد.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان و همچنین میزان واکسیناسیون عمومی ارائه کرد و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.

 ظرف مدت ۲ هفته آینده باید پوشش دز سوم واکسن کرونا به بالای ۴۰ درصد برسد

 

 ظرف مدت ۲ هفته آینده باید پوشش دز سوم واکسن کرونا به بالای ۴۰ درصد برسد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .