عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

 

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

استاندار گلستان در پیامی روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز گرامیداشت مقام زن و مادر را به عموم مردم استان خصوصاَ بانوان شریف استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم
جایگاه و منزلت زنان در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بگونه ای است که رشد و پیشرفت همه انسانها مرهون تلاش های شبانه روزی آنان دانسته می شود.
در روزگاری که دختران را زنده به گور می کردند و تولد آنان را نشانه شوربختی می دانستند، خداوند متعال همزمان با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها سوره کوثر را بر پیامبر نازل می کند و دشمنان ایشان را ابتر خطاب می کند و پیامبر عظیم الشان اسلام نیز دستان دختر خود را می بوسد و او را پاره تن خود معرفی می کند و این چنین جایگاه دختران و زنان را برای همگان تبیین می کند.
نامگذاری روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان روز زن، نشان از توجه به مقام و منزلت رفیع بانوان دارد.
امروز خوشبختانه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی زنان جامعه ایرانی توانسته اند در تمامی عرصه ها حضور یابند و موفق به کسب افتخارات بی نظیر برای میهن عزیزمان شوند.
اگرچه در بسیاری از کشورهای جهان زنان به عنوان شهروندان درجه دوم از بسیاری از حقوق انسانی محروم هستند اما جمهوری اسلامی ایران توانسته با ایجاد زیرساخت های لازم زمینه رشد و پیشرفت بانوان را فراهم آورد.
اینجانب فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن را به تمامی بانوان شریف استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همراهی تمامی این عزیزان و در کنار مردان غیور نگارستان ایران بتوانیم موجبات رشد و پیشرفت گلستان را فراهم آوریم.

علی محمد زنگانه

استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .