عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ‍ پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر


‍ پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

‍ پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

استاندار گلستان در پیامی هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر(18 تا 24 اردیبهشت) را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

هر تلاش و فعالیتی در مسیر امداد و نجات جان انسان ها ماجور و شایسته تقدیر است و آنگاه که این اقدام خیرخواهانه به شیوه داوطلبانه انجام می شود اجری دوچندان می یابد.

هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر هنگامه ای مناسب برای قدردانی از مردان و زنانی است که تلاشی بی منت را در مسیر امداد رسانی و یاری رسانی به همنوعان فارغ از نژاد، رنگ، ملیت، زبان و قومیت از خود بروز و ظهور می دهند و همچون آفتاب مهربانی بر همگان می تابند و به معنای واقعی کلمه همه را زیر چتر حمایت خود می گیرند.

بی تردید آسیب دیدگان حوادث، در راه ماندگان، مصیبت دیدگان و همه آنهایی که در لحظات اظطرار لباس سپید و سرخ هلال احمر را در مقابل خود می بینند که بی هیچ منتی سراسیمه در مسیر امداد رسانی به سوی آنان در حرکتند، بارقه ای از امید در دلهای مضطربشان روشن می شود.

اینجانب هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را که یادآور یک قرن خدمت بی منت است به تمامی مردم استان خصوصاً تلاش گران این عرصه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه اقدامات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان شاهد کمترین آسیب در حوادث و سوانح به هم استانی های گلستانی باشیم و همه در صحت و سلامت مسیر رشد و پیشرفت استان را با سرعتی مضاعف بپیماییم.

علی محمد زنگانه

استاندار گلستان



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .