عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش بانک‌ها در حمایت از تولید و اقتصاد در استان قابل توجه است

استاندار گلستان در شورای هماهنگی بانک‌های استان:

نقش بانک‌ها در حمایت از تولید و اقتصاد در استان قابل توجه است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
نقش بانک‌ها در حمایت از تولید و اقتصاد در استان قابل توجه است
 استاندار گلستان اظهار کرد: نقش بانک‌ها در حمایت از تولید و اقتصاد در استان نقش بسیار مهم و قابل توجهی است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر امروز چهارشنبه 11 خرداد، در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان، با تقدیر از تلاش بانک‌ها در ایجاد فضای آرام اقتصادی در عرصه تولید و اشتغال گفت: طی چند سال اخیر نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده اهمیت حمایت از تولید و تولید کننده است.
وی بیان کرد: تمام تلاش ما در دولت به ویژه در استان گلستان بر این است بتوانیم منابع بانکی را به سمت اشتغالزایی و تولید پیش ببریم و خوشبختانه مصوبات خوبی هم در این حوزه در سفر رئیس محترم جمهور به استان گلستان تعریف و ابلاغ شده است.
دکتر زنگانه بیان کرد: در کنار این موضوع، گلستان در حوزه زیرساختی نیز از عقب ماندگی ملموسی رنج می‌برد که برای جبران این عقب ماندگی، سیاست‌گذاری‌های دولتی و نقش آفرینی بانک‌ها بسیار مهم و اثرگذار است.
وی افزود: بدون شک نمی‌توان تلاش بانک‌ها و کارکنان بانک‌ها را در رفع مشکلات مالی و اقتصادی استان نادیده گرفت اما به هر ترتیب، انتظار بحق مردم از بانک‌ها، مسوولیت همه ما را در راه خدمت به مردم دو چندان می‌کند.
استاندار گلستان تصریح کرد: دشمن هر روز بیش از پیش در تلاش است با اعمال تحریم‌های ظالمانه، مردم ایران را در ایستادگی برابر استکبار و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی به زانو درآورد و نظام پولی و بانکی کشور در نوک پیکان هدف دشمنان قرار دارند.
دکتر زنگانه افزود: توکل بر خدا، پیروی از ولایت و بصیرت مردم و هوشمندی جوانان در پویایی نظام پولی و بانکی رمز موفقیت مردم ایران در خنثی سازی این توطئه دشمنان تا به امروز بوده است.
سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان نیز در این جلسه بیان کرد: در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان 54 هزار درخواست مردمی در سامانه سامد به ثبت رسیده که 15 هزار درخواست تسهیلات بوده است.
هانی محمدی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این بوده که با تعامل ایجاد شده با بانک‌های استان در سریعترین زمان ممکن به درخواست‌های مردمی رسیدگی شده و به نتیجه برسد.
وی تاکید کرد: خوشبختانه همکاری بانک‌های استان در این عرصه بسیار خوب بوده و انتظار داریم در مدت زمان کوتاهی باقی درخواست‌ها نیز به نتیجه رسیده و تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.
لازم به ذکر است تسریع در عملیات پرداخت تسهیلات یکی از مصوبات جلسه بوده و مدیران بانک‌های استان نیز در این بخش اعلام آمادکی کامل داشتند.
همچنین مصوب شد شورای هماهنگی بانک‌های استان هر ماه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان و هر دو ماه یک بار با حضور استاندار گلستان برگزار شود.
تشکیل کمیته ویژه وصول مطالبات کلان بانکی با حضور دستگاه‌های نظارتی و اجرایی از دیگر مصوبات مهم این جلسه بوده است.
نقش بانک‌ها در حمایت از تولید و اقتصاد در استان قابل توجه است
 
نقش بانک‌ها در حمایت از تولید و اقتصاد در استان قابل توجه است
 
نقش بانک‌ها در حمایت از تولید و اقتصاد در استان قابل توجه است
 
نقش بانک‌ها در حمایت از تولید و اقتصاد در استان قابل توجه است

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 244
  • کد خبر : 93050