عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال پایدار با کسب و کار دانش بنیان ایجاد می‌شود

استاندار گلستان در کارگروه اشتغال استان:

اشتغال پایدار با کسب و کار دانش بنیان ایجاد می‌شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اشتغال پایدار با کسب و کار دانش بنیان ایجاد می‌شود

استاندار گلستان گفت: اشتغالی که در پی فعالیت دانش بنیان ایجاد شود پایدار و گسترده خواهد بود و نگاه کارگروه اشتغال باید به اشتغال دانش بنیان ویژه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه 12 خرداد در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: برش شهرستانی برای سیاست‌های اشتغال و تسهیلات اشتغالزا باید با جدیت در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: رویکرد اصلی کارگروه اشتغال، حمایت از تولید اشتغال آفرین است.
استاندار گلستان تصریح کرد: تولیدی که اشتغال بیشتری ایجاد می‌کند باید در سیاستگذاری‌های کارگروه اشتغال به صورت ویژه دیده شود گرچه نگاه حمایتی ما به تمامی کسب و کارهای اشتغال آفرین است.
زنگانه بیان کرد: معتقدم در بسیاری از فعالیت‌های دانش بنیان، اشتغال پایدارتر و گسترده‌تر خواهد بود.
وی افزود: برای ایجاد اشتغال نباید به تنهایی به تسهیلات و منابع مالی متکی بود بلکه باید از ظرفیت‌های غیرمادی نیز استفاده کرد.
استاندار گلستان تصریح کرد: مدیران باید ظرفیت‌های موجود بین دستگاهی را به اشتراک بگذارند و همه با هم در مسیر اشتغال کمک کنیم.
زنگانه گفت: بسیاری از منابع بدون استفاده در استان وجود دارد که می‌تواند به ایجاد اشتغال کمک کند برای مثال بسیاری از مکان‌های دولتی و غیردولتی وجود دارند که استفاده نمی‌شوند و می‌تواند محلی برای فروش محصولات تولیدی و حتی مکانی برای تولید و اشتغال استفاده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی استان گلستان و تزریق بودجه نقدی قابل توجه پس از سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان گفت: یک ریال از این بودجه نباید برگشت بخورد و تمامی مدیران موظف هستند این بودجه را در مسیر مشخص شده بخصوص توسعه زیرساخت‌ها و عمران و آبادانی استان استفاده کنند.

اشتغال پایدار با کسب و کار دانش بنیان ایجاد می‌شود

 

اشتغال پایدار با کسب و کار دانش بنیان ایجاد می‌شود

 

اشتغال پایدار با کسب و کار دانش بنیان ایجاد می‌شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 289
  • کد خبر : 93086