عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار و مدیرعامل هلال احمر گلستان با رئیس جمعیت هلال احمر


دیدار استاندار و مدیرعامل هلال احمر گلستان با رئیس جمعیت هلال احمر

 

 

استاندار گلستان به همراه مدیرعامل هلال احمر گلستان و عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر با دکتر کولیوند دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، در این دیدار دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان ضمن قدردانی از زحمات هلال احمر در سوانح و حوادث، رضایت کامل خود را از عملکرد هلال احمر گلستان اعلام کرد و گفت: استانداری گلستان به عنوان نهاد حاکمیتی با تمام توان در کنار هلال احمر حضور دارد‌ و از برنامه های آن حمایت می کند تا با تعامل و هم افزایی، بهترین خدمات به مردم استان ارائه شود.
دکتر پیرحسین کولیوند هم در این نشست بر ضرورت خدمت رسانی بیش از پیش به مردم ایران اشاره کرد و گفت: مردم ما بسیار نجیب هستند و در هنگام حوادث و بحران ها به واقع کم توقع و در عین حال بازویی توانمند برای کمک به هلال احمر و مسئولین هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر همچنین به وضعیت نامناسب خلیج گرگان اشاره کرد و افزود: ما آمادگی کامل داریم بر اساس اصل پیشگیری از حوادث به لایروبی رودخانه ها و احیای خلیج گرگان کمک کنیم تا در مواقع سیلابی شدن رودخانه ها آسیبی به مردم وارد نشود.
غریب آبادی نیز در این نشست ضمن تقدیر از همراهی اعضای هیئت مدیره به ویژه دکتر آقاملائی در حمایت همه جانبه از فعالیت ها و برنامه های هلال احمر به بیان مشکلات هلال احمر استان پرداخت.
 در نتیجه ی این دیدار دکتر کولیوند در خصوص بازسازی ملک بویه با هدف تجمیع معاونت ها و مدیریت با اعتبار یک میلیارد تومان، تخصیص اعتبار برای نوسازی خودروهای عملیاتی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، تخصیص خودروهای اداری، تعیین تکلیف و دستور جذب سرمایه گذار برای تکمیل و ساخت ساختمان ستاد، اختصاص تجهیزات کوهستان و پایگاه ها دستورات لازم را صادر و همچنین دستور تحویل آمبولانس، خودروی نجات و کمکدار با اولویت استان گلستان داده شد.در این نشست، دکتر محمدرضا پورساداتی مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال احمر نیز حضور داشت.
در پایان این دیدار صمیمی، دکتر کولیوند با اهدای لوح سپاس از حمایت های استاندار گلستان از جمعیت هلال احمر قدردانی کرد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .