عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین کلنگ زنی یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در گرگان برگزار شد

با حضور استاندار گلستان؛

آیین کلنگ زنی یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در گرگان برگزار شد

آیین کلنگ زنی یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در گرگان برگزار شد

همزمان با دومین روز هفته دولت مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی یک هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سایت آسایش گرگان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، پیش از ظهر پنجشنبه سوم شهریور ماه، عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، با حضور دکتر زنگانه استاندار، مهندس ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مهندس پایین محلی فرماندار، مهندس سبطی شهردار گرگان و جمعی از مدیران استانی آغاز شد.

استاندار گلستان با حضور در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به وجود اراضی کشاورزی و منابع کثیر طبیعی در گلستان پروسه تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشروی کندی داشت.

دکتر زنگانه با بیان اینکه تعهد ما در روستاها احداث 28 هزار واحد است و در تلاش هستیم تعداد واحدها را با جمعیت روستایی گلستان منطبق کنیم، گفت: در مناطق روستایی با همکاری خوب برخی از دستگاه های اجرایی از شرایط مساعدتری به نسبت شهرهای استان روبرو هستیم.

استاندار گلستان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در کشور، و تاکید رئیس جمهور بر این موضوع، واگذاری اراضی مازاد دستگاه ها باید اولویت این ادارات باشد و در صورت عدم همراهی آن ها در این مبحث، ما نسبت به شناسایی اراضی اقدام کرده و سند این زمین ها به وزارت راه و شهرسازی انتقال داده می شود.

وی افزود: تعهد چهارساله استان گلستان برای احداث مسکن 94 هزار واحد است که بر اساس آخرین آمار 90 هزار نفر در این طرح نام نویسی کرده اند.

دکتر زنگانه همچنین تصریح کرد: این میزان تقاضا بیانگر، اهمیت موضوع در استان است که باید هرچه سریع تر نسبت به ایجاد زیرساخت ها و سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان اقدام کنیم.

 

آیین کلنگ زنی یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در گرگان برگزار شد

 

 

 

 

 

آیین کلنگ زنی یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در گرگان برگزار شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .