عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وزیر صمت وارد گلستان شد


وزیر صمت وارد گلستان شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

وزیر صمت وارد گلستان شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز شنبه 16 مهر، از طریق زمینی از مازندران وارد استان گلستان شد و در بندرگز مورد استقبال معاون اقتصادی استاندار گلستان و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید رضا فاطمی امین به منظور بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی و دیدار با فعالان اقتصادی در قالب سفر کاری یک روزه وارد استان گلستان شد.
فاطمی امین در نخستین سفرش به گلستان در کسوت وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم، پس از ورود به شهرستان بندرگز، با قرائت آیاتی از کلام الله مجید به شهدای دهستان گز غربی ادای احترام کرد.
در این مراسم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان شهرستان بندرگز شرکت داشتند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است از واحد تولیدی یاس پلاست در شهرک صنعتی بندرگز بازدید کند.
بازدید از شرکت کشت و صنعت گرگان واقع در شهرک صنعتی سرخنکلاته شهرستان گرگان، بازدید از کارخانه ریسندگی ماهوت شمال و طرح صنعتی شرکت فولاد رسام گلستان در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول، بازدید از معدن ذغالسنگ رضی در رامیان، بازدید از شهرک صنعتی در کلاله و گنبدکاووس و نشست با فعالان اقتصادی در استانداری از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فاطمی امین به گلستان است.

وزیر صمت وارد گلستان شد

 

وزیر صمت وارد گلستان شد

 

وزیر صمت وارد گلستان شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 406
  • کد خبر : 95841