عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی بندرگز


بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی بندرگز

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی بندرگز

 وزیر صنعت، معدن و تجارت که به منظور بازدید و بررسی وضعیت و برنامه های بخش صنعت، معدن و تجارت استان به گلستان سفر کرده، از کارخانه یاس پلاست واقع در شهرک صنعتی بندرگز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ سیدرضا فاطمی‌امین صبح امروز شنبه در حاشیه این بازدید به خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت واردات خودرو، با بیان این که برخی از واحدهای متقاضی شرایط واردات خودرو را ندارند، اظهار داشت: تا چند هفته آینده شرکت‌های واجد شرایط مشخص می شوند.
وی گفت: آیین نامه واردات خودرو در دولت مصوب شده و شرایطی برای واردات خودرو پیش بینی شده که نزدیک به ۳۰۰ کسب و کار درخواست دادند که این واردات را انجام دهند.
وزیر صمت افزود: برخی از این واحدها شرایط واردات خودرو را ندارند و تا چند هفته آینده شرکت‌های واجد شرایط مشخص می شود.
فاطمی امین همچنین گفت: تلاش فعالان اقتصادی در شرایط کنونی برای حفظ و ارتقای تولید در واحدهای تولیدی شایسته قدردانی است.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با حمایت‌های دولت سیزدهم، تولید صنعت فولاد کشور به ثبات رسیده و نیاز همه واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه برطرف شده است.
فاطمی امین  به حمایت‌های انجام‌شده از پتروشیمی نیز اشاره کرد و گفت: از اوایل اردیبهشت امسال حمایت از واحدهای فعال این بخش آغاز شده تولید چند ماه اخیر به اندازه یکسال رشد داشته است.
به گفته وی، کمبود سرمایه در گردش، تامین نشدن به موقع مواد اولیه و بازاریابی (تجارت) از مهم ترین مشکلات صنایع پتروشیمی کشور است.
لازم به ذکر است؛ این واحد صنعتی که از جمله واحد‌های صادراتی موفق و مهم استان و کشور در زمینه تولید پریفرم می باشد با سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۸۴۸۶ متر مربع و با زیر بنای ۵۱۸۰ متر مربع در شهرک صنعتی بندرگز احداث شده است. این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۱۶۵۰۰ تن پریفرم را دارد و ۷۰ نفر در آن مشغول به کار می باشند.

 بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی بندرگز


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 456
  • کد خبر : 95847