عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پی حادثه تروریستی شیراز


پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پی حادثه تروریستی شیراز

 

 پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پی حادثه تروریستی شیراز

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی با تسلیت حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام (شاهچراغ) در شیراز این اقدام رذیلانه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ شیراز که در حرم احمد بن موسی (ع) شاهچراغ اتفاق افتاد و منجر به شهادت و مجروح‌شدن جمعی از زنان، مردان و کودکان بی‌گناه شد موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

این حمله دد منشانه و تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

اینجانبان ، ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه ، از صمیم دل شهادت جانسوز جمعی از نمازگزاران و مردم عزیز و بی‌گناه را به رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت ایران، به‌ویژه خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده ، از درگاه ایزد منّان برای آن شهدا ، علوّ درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان آن‌ها صبر و سلامتی و برای مجروحین این حادثه تروریستی، آرزوی سلامتی می‌نماییم.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


سید کاظم نورمفیدی

نماینده ولی فقیه در استان گلستان

علی محمد زنگانه

استاندار گلستان



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 96281