عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه اقوام ایرانی می‌توانند زیر پرچم جمهوری اسلامی برای وطن افتخارآفرینی کنند

وزیرکشور:

همه اقوام ایرانی می‌توانند زیر پرچم جمهوری اسلامی برای وطن افتخارآفرینی کنند

همه اقوام ایرانی می‌توانند زیر پرچم جمهوری اسلامی برای وطن افتخارآفرینی کنند

 

وزیر کشور گفت: همه اقوام ایرانی می‌توانند زیر پرچم بلند و برافراشته جمهوری اسلامی ایران، در اقصی نقاط جهان برای وطن درخشیده و افتخارآفرینی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ عصر امروز دکتر وحیدی وزیرکشور در بدو حضور به گلستان ، هدف از سفر به این استان را شرکت در آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره اقوام اعلام کرد و گفت: برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی اقدام خوبی از سوی استاندار و مدیران میراث فرهنگی گلستان است.

احمد وحیدی گفت : گلستان از نمونه های بارز صمیمیت و وحدت بین اقوام در ایران است که جایگاه فاخری در این خصوص دارد.

وی افزود : وحدت و مودت بین اقوام ساکن گلستان پیام مسرت بخشی را برای همگان مخابره می کند که همه اقوام می‌توانند زیرسایه جمهوری اسلامی با صفا و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

وزیر کشور ادامه داد عدالت از مهمترین برنامه‌های آیت‌الله رییسی در دولت سیزدهم است که در همین راستا سفرهای استانی شکل گرفت و ایشان با حضور در استان‌ها و شنیدن بدون واسطه مشکلات از زبان مردم اقدام به شناسایی کمبودها می‌کند.

وی گفت: سفر اسفند پارسال هیات دولت به گلستان با تصویب طرح های مهم وزیربنایی همراه بود که اجرا و تکمیل آن ها می تواند بخش زیادی از مشکلات این استان را برطرف کند.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 603
  • کد خبر : 96633