عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری استان برگزار شد

به ریاست استاندار گلستان؛

جلسه کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری استان برگزار شد

 جلسه کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری استان به ریاست استاندار گلستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان امروز سه شنبه 17 آبان ماه ،جلسه کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری استان به ریاست دکتر زنگانه استاندار گلستان و با حضور مهندس مهیائی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و دیگر اعضا کمیسیون به شرح دستور کار ۲۶ بند و بررسی مغایرت های طرح شهرهای گرگان، رامیان و علی آباد کتول در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد.

دکتر زنگانه در این جلسه با توجه به اهمیت بافت تاریخی گرگان، این بافت را ظرفیت ویژه ای برای توسعه گردشگری استان برشمرد و اظهار کرد: با توجه به شکل معماری محدوده مرکزی شهر تاریخی استرآباد و وجود کوچه های باریک، دسترسی خودروهای آتش نشانی در هنگام حادثه دشوار و در برخی موارد غیر ممکن است.
استاندارگلستان ادامه داد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با هم افزایی و برنامه ریزی منسجم، تمامی برنامه ریزی و تلاش خود را جهت ارایه خدمات مطلوب به اهالی محلات این بافت معطوف کنند.
بررسی نقشه های اصلاحی طراحی سایت ۷۰۰ واحدی عرصه ۵ هکتاری آسایش شهر گرگان در راستای طرح نهضت ملی مسون در سایت ۴۸ هکتاری آرامش شهر گرگان و نیز بررسی مجدد طرح حفاظت و ساماندهی بافت تاریخی شهر گرگان و ضوابط اختصاصی آن از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

 

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 286
  • کد خبر : 96655