عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در مجموعه های تحت مدیریت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

در جلسه استاندار گلستان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد؛

استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در مجموعه های تحت مدیریت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در مجموعه های تحت مدیریت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

در جلسه استاندار گلستان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد از توان نیروهای بومی،  متخصص، متعهد و انقلابی در مجموعه های تحت مدیریت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی استفاده شود تا روند فعالیت ها و اقدامات این مجموعه ها متحول گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز دوشنبه ۲۳ آبان در جلسه با دکتر صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن عرض تبریک به ایشان ، تصریح کرد: ظرفیت های بسیار خوبی نظیر کارخانجات لبنی در استان وجود دارد که می توان با ایجاد دامداری های ۱۰ هزار رأسی مواد اولیه آنها را تامین کرد و زمینه اشتغال را فراهم نمود.
وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل های گلستان امیدواریم شاهد سرمایه گذاری مجموعه های زیر مجموعه وزارت تعاون در استان باشیم و یکی از این ظرفیت ها در حوزه پروژه های ورزشی است.
همچنین در این جلسه دکتر صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از همکاری کامل جهت پیشبرد پروژه های استان خبر داد و گفت : هر گونه همکاری در مسیر پیشرفت استان را خواهیم داشت و شرکت های سرمایه‌گذاری زیر مجموعه وزارت نیز در استان نقش آفرین خواهند بود.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .