عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امروز بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است

استاندار گلستان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان؛

امروز بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

امروز بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است

 استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: امروز بزرگترین معروف برای همه ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این راه باید اقدامات خود را برنامه ریزی کنیم.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز پنجشنبه ۲۶ آبان در جلسه ستاد اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد : برگزاری همایش حافظان نظام که باید با پیگیری های ستاد امر به معروف انجام شود می تواند نقش موثری در تبیین ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.
وی افزود:  امر به معروف از سه سطح مردم به مردم ، دولت به مردم و مردم به دولت تشکیل می شود و هر کدام ، ساز و کارهای خاص خود را دارد.
 استاندار گلستان تاکید کرد : باید مراتب امر به معروف را بر اساس مرتبه قلبی ، مرتبه زبانی، مرتبه نوشتاری و مرتبه عملی تعریف کرد.
 دکتر زنگانه گفت: مرتبه زبانی و نوشتاری در وظایف مردم است اما مرتبه عملی تنها وظیفه دولت و دولتمردان است که باید نسبت به آن اقدام کنند.
استاندار گلستان یادآور شد : باید معاونت‌های ستاد امربه‌معروف فعال شود و بر اساس ساختار اجرایی تعریف شده و وظیفه های پیش‌بینی‌شده اقدامات لازم را صورت دهد.
همچنین در این جلسه که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان برگزار شد آیت الله نورمفیدی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اقدامی از سر علم و کاری عالمانه دانست و یادآور شد: باید مردم در عمل رفتارها و اقدامات ما را ببینند و مهمترین مسئله در راه خدا و دین، حفظ جامعه اسلامی است که باید همه نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشند.
گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل امر به معروف و نهی از منکر استان بیان کردند.
 

امروز بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است

 

امروز بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .