عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاهش ۱۰ درصدی مصرف سوخت در ادارات گلستان ضروری است

استاندار گلستان در جلسه کارگروه تامین پایدار انرژی استان؛

کاهش ۱۰ درصدی مصرف سوخت در ادارات گلستان ضروری است

کاهش ۱۰ درصدی مصرف سوخت در ادارات گلستان ضروری است

استاندار گلستان با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت در استان نداریم، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته در راستای تامین بنزین،گازوئیل و نفت سفید تاکنون هیچ مشکلی در استان وجود نداشته و خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته در ادامه فصل سرد نیز روند تامین مطلوب سوخت در گلستان انجام می گیرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ امروز پنج شنبه ۲۴ آذر دکتر علی محمد زنگانه در دومین جلسه کارگروه تامین پایدار انرژی استان با اشاره به اینکه نیروگاه علی آبادکتول تامین کننده بخشی از برق کشور است، گفت:  یکی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور، راه اندازی خط انتقال سوخت این نیروگاه به طول ۳ کیلومتر بود
که با هماهنگی های صورت گرفته بخشی از این اعتبار توسط نیروگاه شهرستان و بخش دیگری از محل صرفه جویی در هزینه انتقال سوخت تامین خواهد شد.
استاندارگلستان از آغاز پایش ادارات استان خبر داد و گفت: کاهش ۱۰ درصدی مصرف سوخت در ادارات استان الزامی است و همه دستگاه های اجرایی موظف به این اقدام صرفه جویانه هستند.
مقام عالی دولت در استان با اشاره به ماده ۱۷ قانون هوای پاک، افزود: تمامی ادارات استان مکلفند تدابیر لازم جهت جلوگیری از انتشار آلاینده ها در هوای آزاد، از سوخت مناسب استفاده کنند و ملزم به انجام معاینه فنی سالانه سامانه موتورخانه توسط شرکتهای تأیید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد می‌باشند.
دکتر زنگانه ادامه داد: این اقدام می تواند در بهینه سازی مصرف تا ۳۰ درصد مفید باشد که این حجم صرفه جویی مصرف گاز را به میزان  قابل توجهی کاهش می دهد.
استاندار گلستان از توزیع سیلندرگاز مایع به صورت الکترونیک در استان خبر داد و گفت: روستاییان و ساکنین مناطق فاقد گاز طبیعی، اصناف و کارخانجات در استان باید برای دریافت این سوخت در سامانه سدف ثبت نام کنند.
دکتر زنگانه در پایان خاطر نشان کرد:با الکترونیکی شدن این سوخت، توزیع گاز مایع ساماندهی و از توزیع غیرقانونی این سوخت در سطح استان جلوگیری می شود.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی نقطه نظرات خود را بیان کردند و تصمیم گیری های مقتضی با حضور دکتر زنگانه صورت پذیرفت.
 

کاهش ۱۰ درصدی مصرف سوخت در ادارات گلستان ضروری است

 

کاهش ۱۰ درصدی مصرف سوخت در ادارات گلستان ضروری است

 

کاهش ۱۰ درصدی مصرف سوخت در ادارات گلستان ضروری است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 519
  • کد خبر : 97834