عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتصاب بانوان در 20 درصد مشاغل مدیریتی گلستان

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان؛

انتصاب بانوان در 20 درصد مشاغل مدیریتی گلستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انتصاب بانوان در 20 درصد مشاغل مدیریتی گلستان

استاندارگلستان گفت: تمامی نهادها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان مکلفند 20 درصد مناسب مدیریتی را به بانوان اختصاص دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه ۷دی ماه در جلسه شورای اداری استان که باحضور دکتر میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره وری کشور برگزار شد، تصریح کرد: استخراج اسناد ۳۱ گانه موجب خروج دستگاه ها از روزمرگی و تحول آفرینی مورد نظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری می شود.
وی با تاکید بر اهمیت تشکیل جلسات کارگروه بهره وری به صورت هرسه ماه یکبار گفت:  دانشگاه گلستان بعنوان معین در زمینه ارزیابی بهره وری دستگاه های اجرایی استان انتخاب می شود تا تحقق وظایف ابلاغی هرچه بهتر انجام شود.
دکتر زنگانه تاکید کرد: باید تمام مصوبات ستاد ها، شوراها و ... با استفاده از پنل مخصوص در سایت استانداری گلستان بارگذاری شود تا همه با شفافیت اقدامات صورت گرفته را ببینند، چرا که موضوع پنهانی از مردم وجود ندارد.
استاندار گلستان گفت: در دولت سیزدهم سن انتصابات در گلستان ۱۰ سال نسبت به دولت قبل کاهش پیدا کرده که امیدواریم نتیجه آن پویایی و کارآیی بیشتر در مسیر تحقق اهداف عالی کشور باشد.
دکتر زنگانه با بیان اینکه ۲۰ درصد انتصابات مدیریتی در لایه‌های مختلف مدیریتی باید از بین بانوان باشد، بیان کرد: برخی از شهرستان‌ها و دستگاه‌ها در این بخش خوب عمل کردند اما در مجموع استان میانگین فعلی بکارگیری بانوان در مسئولیت حدود هفت درصد است که برای رسیدن به 20 درصد باید اهتمام و توجه بیشتری انجام شود.
وی افزود : چشم انداز ما رسیدن درآمد سرانه استان به درآمد میانگین کشوری در افق ۱۴۰۴ است و این چشم انداز شورانگیز که زمینه رفع فقر از جامعه را فراهم می کند، نیازمند از خود گذشتگی و ایثار است.
استاندار گلستان رسیدن به بهره‌وری بیشتر را مهم دانست و گفت: یکی از راه‌های رسیدن به این هدف، استفاده بیشتر از ظرفیت و توان علمی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان است.
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل زمستان گفت: تمامی ادارات استان موظف هستند حداقل 10 درصد از میزان گاز مصرفی خود را نسبت به سال های اخیر کاهش دهند.
وی گفت: بر اساس گزارش شرکت گاز گلستان از 3 هزار و 269 پایش انجام شده در سطح ادارات استان، انشعاب گاز 69 ساختمان دستگاه‌های دولتی بدلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد.
استاندار گلستان تاکید کرد: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف ادارات استان، شرکت گاز استان بدون چشم پوشی و مماشات انشعاب گاز آن دستگاه را قطع و موضوع را رسانه‌ای کند.
زنگانه گفت: مدیر دستگاه نیز باید در رسانه پاسخگوی مردم باشد.
وی در بخش دیگری بر ضرورت رعایت شئونات اسلامی توسط کارکنان و مراجعه کنندگان بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی اشاره و تاکید کرد: همه باید بر مدار قانون حرکت کنیم و موضوع حجاب نیز یکی از مسائل شرعی، عرفی و قانونی در کشور است و تمامی کارکنان و حتی مراجعه‌کنندگان باید به قوانین احترام بگذارند.
پایان این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری استانداری گلستان با سازمان بهره‌وری کشور امضا شد.

انتصاب بانوان در 20 درصد مشاغل مدیریتی گلستان

 

انتصاب بانوان در 20 درصد مشاغل مدیریتی گلستان

 

انتصاب بانوان در 20 درصد مشاغل مدیریتی گلستان

 

انتصاب بانوان در 20 درصد مشاغل مدیریتی گلستان

 

انتصاب بانوان در 20 درصد مشاغل مدیریتی گلستان



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 275
  • کد خبر : 98176