عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ سازی مدیریت مصرف لازمه عبور از فصل سرماست

استاندارگلستان در کارگروه تامین پایدار انرژی استان؛

فرهنگ سازی مدیریت مصرف لازمه عبور از فصل سرماست

فرهنگ سازی مدیریت مصرف لازمه عبور از فصل سرماست

دکتر زنگانه بااشاره به اینکه نسبت به سایر استان ها در وضعیت مطلوب تری قرارداریم، گفت: همراهی همه اقشار جامعه و توجه جدی به فرهنگ سازی مدیریت مصرف گاز لازمه عبور از فصل زمستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر علی محمدزنگانه امروز 14دی ماه در کارگروه تامین پایدار انرژی استان از روند اجرای پروژه خط انتقال سوخت به نیروگاه برق علی آباد کتول خبرداد و گفت: طی هفته آینده فرماندارشهرستان علی آبادکتول نسبت به برگزاری جلسه با مالکین اراضی مسیر خط انتقال تشکیل دهد تا انتقال مالکیت این اراضی طی مراحل قانونی انجام شود.
مقام عالی دولت در استان بابیان اینکه میزان گازمصرفی هفته گذشته در استان ۹۰ میلیون مترمکعب بوده است، گفت: ۱۳ میلیون متر مکعب در ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در استان بوده که نسبت مشابه سال گذشته یک میلیون متر مکعب افزایش داشته است.
دکتر علی محمدزنگانه با اشاره به  اینکه در راستای پایش مصرف برق، ستاد اوج مصرف در گلستان تشکیل شده است، گفت: مشترکینی که مصرف ماهیانه آن ها بیشتر از یک مگاوات است، می بایست ۱۰ درصد از میزان مصرف خود را نسبت به سال گذشته با صرفه‌جویی کاهش دهند.
استاندارگلستان با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین سوختهای بنزین،گازوئیل و نفت سفید در استان نداریم ،افزود : مصرف سوخت کارخانه سیمان پیوند استان از طریق سوخت جایگزین تا زمان اتصال مجدد به گاز طبیعی انجام خواهد شد و در تامین سوخت جایگزین این واحدتولیدی هیچ مشکلی نداریم.
مقام عالی دولت در استان از قطع ۶۹مشترک پرمصرف در استان خبر داد و گفت: از آغاز صرفه جویی در مصرف با ۱۰ درصد میزان مصرفی در سال گذشته توانستیم در استان ۶۲۵ هزار مترمکعب صرفه جویی داشته باشیم.
وی با اشاره به کاهش دما در هفته های پیش رو گفت: فعال شدن ظرفیتهای سوخت جایگزین در بخش های صنعتی از مهمترین اقدامات برای کاهش مصرف خواهد بود و ما در این زمینه انتظار داریم تا بخش های پر مصرف همانند صنایع و بخش های تولیدی با بهینه سازی مصرف همکاری لازم را برای گذر از این ایام داشته باشد.
 
 

فرهنگ سازی مدیریت مصرف لازمه عبور از فصل سرماست

 

فرهنگ سازی مدیریت مصرف لازمه عبور از فصل سرماست

 

فرهنگ سازی مدیریت مصرف لازمه عبور از فصل سرماست

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 239
  • کد خبر : 98397