عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعارضات در منطقه آزاد اینچه برون رفع گردیده است

استاندار گلستان در دیدار با دبیر شورایعالی مناطق آزاد ؛

تعارضات در منطقه آزاد اینچه برون رفع گردیده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تعارضات در منطقه آزاد اینچه برون رفع گردیده است

استاندار گلستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت تسریع در اقدامات اجرایی منطقه آزاد اینچه برون اظهار کرد: تعارضات در داخل منطقه آزاد اینچه برون رفع گردیده است و شرکت های که در این حیطه زمین داشته اند ، خلع ید شده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه در دیدار با دکتر حجت عبدالمالکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی تصریح کرد: خوشبختانه آخرین تغییرات بر اساس نظر شورای نگهبان در خصوص اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون صورت گرفته و باید هرچه سریعتر ترکیب هیئت مدیره و زمینه انتصاب مدیرعامل را فراهم نماییم.
وی افزود: مدیریت استان در راستای تسریع در اجرای منطقه آزاد اینچه برون در حال تهیه طرح جامع منطقه آزاد هستیم و فاز آخر مطالعات آن در حال انجام است.
 وی یادآور شد: خوشبختانه منطقه آزاد اینچه برون یکی از مناطق آزاد است که پیش از آغاز عملیات اجرایی آن، چالش ها درحال مرتفع شدن است.
دکتر زنگانه تصریح کرد :خوشبختانه مرکز لجستیک اینچه برون در سفر ریاست محترم جمهور و با حضور مرحوم مهندس قاسمی کلنگ زنی شد و مقرر گردید از محل تهاتر نفت ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شود.
وی ادامه داد: با توجه به خط آهن ایران _ ترکمنستان _ قزاقستان بهترین وضعیت ارتباطی شمال شرق کشور با کشورهای آسیای میانه و حتی روسیه از طریق مرز اینچه برون است.
وی گفت: مسیر اینچه برون به شاهرود و از آنجا به طبس و بندرعباس بهترین ، کوتاه ترین و اقتصادی ترین مسیر برای کریدور شمال به جنوب است که می تواند به اقتصاد و تجارت کشور کمک کند.
لازم به ذکر است در این دیدار دکتر عبدالملکی از همراهی کامل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در خصوص تسریع در راه اندازی منطقه آزاد اینچه برون گلستان اعلام کرد.

تعارضات در منطقه آزاد اینچه برون رفع گردیده است

 

تعارضات در منطقه آزاد اینچه برون رفع گردیده است

 

تعارضات در منطقه آزاد اینچه برون رفع گردیده است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .