عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تداوم افت فشار گاز در‌ گلستان

استاندارگلستان در جلسه ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران؛

تداوم افت فشار گاز در‌ گلستان

تداوم افت فشار گاز در‌ گلستان

 

استاندار گلستان از تداوم افت فشار گاز در‌ گلستان خبر داد و گفت: با همراهی مردم شاهد کاهش مصرف گاز و کاهش قطعی‌های نقطه‌ای در استان هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه در جلسه ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تدابیر اتخاذ شده در استان گلستان و حضور میدانی اعضای ستاد مدیریت بحران و تشکل جلسات منظم و مداوم و اقدامات عملیاتی باعث شد ما شاهد کاهش مصرف و کاهش قطعی‌های گاز در استان باشیم.
وی گفت: متاسفانه افت فشار گاز در استان گلستان بسیار زیاد است و به همین دلیل مجبور بر این شدیم‌ گاز گلخانه‌ها، مراکز تولید، شهرک‌های صنعتی، مراکز تولید طیور، اصناف غیرضرور، سی ان جی‌ها، استخرها را قطع کنیم.
استاندار گلستان تصریح کرد: از ابتدای حضور ما در استان به شده پیگیر دوگانه‌سوز شدن واحدهای مهم شدیم و تمام واحدهایی که گازشان قطع شد به سوخت دوم منتقل شدند.
زنگانه افزود: افت فشار گاز در گرگان، بندرترکمن و گمیشان از سایر شهرستان‌ها بیشتر است و ما شاهد قطعی‌های نقطه‌ای هستیم که بلافاصله تیم‌های امداد گاز وارد عمل شده و‌ با اقدامات فنی مشکل را برطرف می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه قطعی‌ها در استان به شدت کاهش یافته بیان کرد: در پیک مصرف روز جمعه مصرف گاز در استان به ۱۶ میلیون متر مکعب رسیده بود که با تلاش‌های انجام شده و همراهی مردم این مصرف به ۱۳ میلیون متر مکعب کاهش یافت.
استاندار گلستان تاکید کرد: قطع گاز از سوی ترکمنستان شوک شدیدی به سیستم توزیع گاز استان وارد کرد و فشار شدیدی را برای مدیریت توزیع گاز به گلستان وارد کرد.
زنگانه گفت: انتظار داریم با توجه به نیاز مردم به پایداری برق برای استفاده جایگزین سیستم‌های گرمایشی، استان گلستان در موضوع برق ویژه دیده شود.
وی بیان کرد: تمام اعضای ستاد مدیریت بحران گلستان آماده‌باش کامل هستند.
 

تداوم افت فشار گاز در‌ گلستان

 

تداوم افت فشار گاز در‌ گلستان

 

تداوم افت فشار گاز در‌ گلستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 520
  • کد خبر : 98567