عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکلیف استاندار گلستان به ادارات برای تجهیز به سیستم گرمایشی جایگزین گاز

استاندارگلستان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان؛

تکلیف استاندار گلستان به ادارات برای تجهیز به سیستم گرمایشی جایگزین گاز

تکلیف استاندار گلستان به ادارات برای تجهیز به سیستم گرمایشی جایگزین گاز

 

استاندار گلستان گفت: تمامی ادارات مکلفند در کمتر از دو هفته نسبت به مجهز شدن به سوخت جایگزین برای ساختمان‌های اداری خود اقدام کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان گلستان با تقدیر از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شرایط اضطرار توزیع گاز در استان اظهار کرد: تمامی ادارات مکلفند در کمتر از دو هفته نسبت به مجهز شدن به سوخت جایگزین برای ساختمان‌های اداری خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: تمام فشارها نباید در کمبود گاز به سیستم برق وارد شود و باید کمک کنیم تا ضمن پشت سر گذاشتن این شرایط، در یک اقدام مدبرانه اقدامات لازم برای زمستان سال آینده را نیز مدنظر داشته باشیم.
استاندار گلستان با اشاره به اثرات مثبت صرفه‌جویی در استان خاطرنشان کرد: پویش هر خانه یک اتاق گرم با جدیت بیشتری مدنظر قرار گیرد و از شرایط پیش‌ آمده به عنوان یک فرصت تغییر رفتار و فرهنگ‌سازی استفاده کنیم.
زنگانه اضافه کرد: ۵۰ درصد صنایع کوچک و متوسط استان باید تا پایان سال مجهز به سیستم سوخت جایگزین شوند و تا قبل از زمستان سال آینده باید به ۱۰۰ درصد برسد.
وی افزود: همچنین مرغداری‌ها و گلخانه‌ها باید تا قبل از پایان سال به صورت ۱۰۰ درصد دوگانه‌سوز شوند.
استاندار گلستان با اشاره به تجهیز ۵۰ درصد نانوایی‌های استان به سیستم سوخت جایگزین، بیان کرد: نانوایی‌های استان نیز باید تا پایان سال ۷۰ درصد و تا قبل از زمستان سال آینده ۱۰۰ درصد دوگانه‌سوز شوند.
زنگانه تاکید کرد: آینده‌نگری‌ تدبیر برای آینده رمز موفقیت یک مدیر است و همه مدیران مکلفند در این شرایط همزمان با مقابله با بحران، ضمن آسیب‌شناسی، اقدامات پیشگیرانه برای سال آینده را نیز در دستور کار داشته باشند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 669
  • کد خبر : 98584