عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


دیدار استاندار گلستان با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیدار استاندار گلستان با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

استاندار گلستان با فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه در دومین روز از دهه مبارک فجر با سردار علیرضا تنگسری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
علی‌محمد زنگانه در این دیدار اظهار کرد: درایت امام خمینی(ره) در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی ارزشمند و با اهمیت بود که امروز اهمیت وجود سپاه بر همگان مشخص است.
وی اضافه کرد: هوشمندی و زکاوت امام خمینی(ره) در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی مردمی و با همیت بسیار ستودنی و قابل تامل است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز سپاه تنها یک نهاد نظامی نیست بلکه در ابعاد مختلف جزء نهادهای تاثیرگذار مردمی و ریشه‌دار انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
زنگانه گفت: لایه‌های مردمی سپاه زمانی مشخص می‌شود که در تمام حوادث و مشکلات مردم، این نهاد مقدس به عنوان نخستین نهاد حاضر در میدان است و همیشه پاسداران انقلاب اسلامی سعی بر آن داشتند از خودگذشتگی کنند تا مردم در آرامش و آسایش باشند.
وی بیان کرد: همه ما افتخار می‌کنیم که سپاهی هستیم و تلاش ما بر این است بتوانیم در هر سنگری که هستیم از این نظام و انقلاب و آرمان‌های شهداء و امام شهداء دفاع کنیم.
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .