عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت با هیئت رئیسه اتاق اصناف گلستان دیدار کردند

بمناسبت روز گرامیداشت اصناف؛

رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت با هیئت رئیسه اتاق اصناف گلستان دیدار کردند

 بمناسبت اول تیر ماه روز گرامیداشت اصناف، رئیس و معاونین سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان با رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف استان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان، مهندس قوانلو در این دیدار گفت: اصناف در طول تاریخ کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند چه در زمان شکل گیری انقلاب اسلامی و چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمانهای دشوار و سخت مانند تحریمها .

 وی افزود: نقش اصناف در ایجاد اشتغال ، بهبود فضای کسب و کار ،كارآفريني ، و شكوفايي اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست .در تقویم ملی ما روز نخست تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده که این خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه اين قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است. روز اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شكوفايي اقتصادي است.

 وی ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات ارزشمند اصناف و بازاریان تاکید کرد : امیدواریم در سال دولت و ملت ، با همدلي و همزباني و با همکاری و تعامل همه جانبه اصناف و بازاریان شاهد رشد و اعتلای کشور عزیزمان ایران باشیم .

 در ادامه حسین خلیلی رئیس اتاق اصناف ضمن گرامیداشت روز اصناف گزارشی از عملکرد اتاق اصناف در سال قبل و برنامه های اجرایی اتاق در سالجاری را ارائه نمود .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1330
  • کد خبر : 10094