عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف گرگان با نماینده ولی فقیه در استان گلستان


دیدار اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف گرگان با نماینده ولی فقیه در استان گلستان

 بمناسبت روز ملی اصناف اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان گلستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در این دیدار رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و روز ملی اصناف ، گفت : سال 1393 علی رغم اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها و در شرایط تحریم ها خوشبختانه شاهد آرامش در بازار استان بودیم ، که این آرامش را مدیون اصناف و بازاریان استان هستیم .

 حسینقلی قوانلو با بیان این که اصناف و بازاریان همواره همپای انقلاب و یار و پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و هستند گفت : امیدواریم با تداوم کاهش تورم در کشور ، آرامش بازار نیز همچنان حفظ شود .

 وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان گفت : با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان تمهیدات لازم جهت تامین کالاهای پرمصرف در این ماه پر خیر و برکت اندیشیده شده است .

 در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز ضمن تبریک ماه ضیافت الهی و روز ملی اصناف به حاضرین در جلسه گفتند : از زمان انقلاب یاران اصلی امام اصناف و بازاریان بودند و شاید بار اصلی نهضت انقلاب اسلامی ایران از برخی جهات بر دوش بازاریان بود .

 حضرت آیت ا... نورمفیدی گفت : حضرت امام راحل بارها فرمودند اصناف بازوان اصلی انقلاب هستند و ما و حتی خود بازاریان باید این سابقه درخشان را پاس بداریم .

 وی افزود : توقعی که امروز از اصناف و بازاریان وجود دارد این است که با الهام از گذشتگان خود همچنان پشتیبان نظام باشند و خدای ناکرده بسمت خلاف نروند که قطعا هم نخواهند رفت .

 ایشان با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 گفتند : امروز ابرقدرتها توان و قدرت ایران در عرصه های مختلف را درک نموده اند که با ما پای میز مذاکره نشسته اند و لازم است که ما آگاهانه عمل نماییم و با آینده نگری تصمیم بگیریم و اصناف و بازاریان نیز باید حامی دولت باشند ، و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز امسال را نامگذاری نمودند ، با همدلی و همزبانی دولت و ملت قطعا مشکلات یکی پس از دیگیری حل خواهند شد .

 در این جلسه فرزاد طهمباسبی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف گرگان نیز به نمایندگی از اصناف و بازاریان استان ضمن ارائه گزارشی از اصناف استان و شهرستان گرگان گفت : در گرگان 12000 واحد صنفی و در استان 45000 واحد صنفی فعالیت می نمایند ، که با جدیت پیگیر هستیم تا واحدهای فاقد پروانه کسب نیز پروانه کسب دریافت نمایند .

 طهماسبی با اشاره به سهم اصناف از تولید ناخالص ملی گفت : 17 درصد از تولید ناخالص ملی در بخش اصناف است و با توجه به تلاشها و پشتیبانی های همیشگی اصناف از نظام توقع داریم که تجلیل شایسته تری از این قشر زحمت کش انجام گردد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1624
  • کد خبر : 10098