عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهدای عضو فرزند اوج بخشش و ایثار خانواده است


اهدای عضو فرزند اوج بخشش و ایثار خانواده است

اهدای عضو فرزند اوج بخشش و ایثار خانواده است

 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در دیدار با خانواده مرحوم امیرمحمد قاسمی‌که ۱۳ سال پیش اعضای بدن وی را اهدا کردند، این اقدام را اوج بخشش و ایثار آنها دانست.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی در دیدار با خانواده امیر محمد قاسمی‌گفت: شاید سخت ترین تصمیمی‌که یک خانواده بالاخص پدر و مادر می‌توانند درباره فرزندشان بگیرند اهدای اعضای بدن فرزند است. اما به خاطر شادی و سلامتی که زندگی دوباره در وجود پدر و مادرهای دیگر ایجاد می‌کنند ثواب آن نزد خداوند بی شمار است. خداوند در قرآن می فرماید: وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا‌، و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: افرادی که اگر این تصمیم بزرگ نبود فرصت دوباره زندگی کردن را پیدا نمی‌کردند و این اقدام خداپسندانه ناشی از ارتباط قلبی با خالق و اوج بخشش خانواده است که حاضر شدند اعضای بدن فرزند خود را هدیه کنند تا دیگرانی زنده بمانند.
وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر این افتخار را پیدا کرده تا در جهت تجلیل و زنده نگه داشتن نام امیرمحمد و ترویج این امر خیرخواهانه نام اردوگاهی که در شهر دلند احداث کرده است را در سال ۹۰ به نام امیرمحمد قاسمی امدادگر هلال احمر گلستان مزین کند.
در این دیدار خانواده امیر محمد قاسمی‌با بیان خاطراتی از فرزند نوجوان خود درباره علاقه امیرمحمد به هلال احمر و وجود روحیه کمک به مردم در وجود وی گفتند و برای تمامی افرادی که اعضای بدن فرزندشان را دریافت کردند آرزوی سلامتی کردند‌.
گفتنی است امیرمحمد قاسمی سال ۱۳۸۹ براثر تصادف دچار مرگ مغزی شد و ۱۳ روز پس از این واقعه تلخ پدر و مادرش این تصمیم بزرگ را گرفتند و به ۱۸ نفر فرصت زندگی دوباره هدیه کردند. اقدامی‌که باعث شد امیر محمد تا همیشه در یادها زنده بماند.

اهدای عضو فرزند اوج بخشش و ایثار خانواده است

اهدای عضو فرزند اوج بخشش و ایثار خانواده است

اهدای عضو فرزند اوج بخشش و ایثار خانواده است

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .