عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین کارگاه آموزشی توانمندسازی کسب و کارهای خُرد در گلستان


هفتمین کارگاه آموزشی توانمندسازی کسب و کارهای خُرد در گلستان

 

 

هفتمین کارگاه آموزشی توانمندسازی کسب و کارهای خُرد در گلستان


هفتمین جلسه کارگاه آموزشی توانمندسازی کسب و کارهای خُرد به منظور ایجاد فرصت های شغلی برای اعضای جوان جمعیت هلال احمر گلستان در قالب طرح صندوق بین المللی ملکه شوکن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، فاطمه میرزاحسینیان گفت: با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارائه آموزش های لازم به جوانان برای ایجاد فرصت های شغلی کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی کسب و کارهای خُرد ویژه تسهیلگران ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: هلال احمر بنا بر مسئولیت اجتماعی که نسبت به اعضای جوان دارد، طرح توانمند سازی محلی را در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در قالب طرح صندوق بین المللی شوکن اجرا می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: در هفتمین دوره از این کارگاه‌های آموزشی با بهره مندی از اساتید تخصصی این حوزه مطالبی از قبیل با نحوه ارتباط با مردم گروه هدف و نحوه اعتماد سازی برای عرضه شغل مورد نظر، ایجاد درآمد برای ساکنان مناطق مختلف بالاخص حاشیه شهرها به اعضای جوان ارائه شد.
میرزاحسینیان تصریح کرد: سواد رسانه ای کسب و کارهای خرد، نحوه تشکیل گروه‌های خرد و تشکیل صندوق های اقتصادی از مباحث دیگری بود که در کارگاه توانمندسازی کسب و کارهای خُرد بررسی شد.

هفتمین کارگاه آموزشی توانمندسازی کسب و کارهای خُرد در گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .