عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خیرین نیکوکار در امر مهارت آموزی پیش قدم هستند

با هدف توسعه آموزش های مهارتی؛

خیرین نیکوکار در امر مهارت آموزی پیش قدم هستند

خیرین نیکوکار در امر مهارت آموزی پیش قدم هستند

 

با هدف توسعه آموزش های مهارتی و همچنین برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات ملی مهارت، اسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیران سلامت کشور به همراه بزرگمهر دبیر مجمع خیرین سلامت استان گلستان با حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو گفت: خیرین نیکوکار همواره در امر یاری رسانی و کمک های انسان دوستانه پیش قدم هستند و با توجه به شرایط کنونی که اولویت کشور با توجه به شعار سال، مهار تورم و رشد تولید است باید مهارت آموزی بیش از پیش توسعه پیدا کند و این مستلزم ورود خیرین تمامی حوزه ها در کشور به این معقوله است.
وی افزود: مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان گلستان باید مجمعی راهبردی برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باشد و ضرورت دارد که راهبردهای کلان حوزه مهارت در این فضا تعیین شود زیرا بهترین و واقعی‌ترین فضای ارتباط با دنیای واقعی است.
اسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیران سلامت کشور آمادگی این مجمع و حضور خیرین را جهت همکاری و مشارکت در توسعه آموزش های فنی و حرفه ای با توجه به اهمیت موضوع مهارت آموزی در ایجاد اشتغال و ریشه کن شدن بیکاری و معضلات اجتماعی، اعلام کرد.
شایان ذکر است در این جلسه جافر معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و یحیی عباسی رئیس شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

خیرین نیکوکار در امر مهارت آموزی پیش قدم هستند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .