عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از موثرترین روش های ساخت در طرح نهضت ملی مسکن روش خودمالکی است


یکی از موثرترین روش های ساخت در طرح نهضت ملی مسکن روش خودمالکی است

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در اولین جلسه شورای مسکن شهرستان علی آباد کتول گفت: یکی از موثرترین روش های ساخت در طرح نهضت ملی مسکن روش خودمالکی است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان،  مهدی ملک اظهار کرد: تعهد دو ساله مسکن ملکی شهری در علی آباد هزار و ۵۹۴ واحد است و تا کنون چهار هزار و ۷۶۹ متقاضی در علی آباد، هزار و ۸۴۱ نفر در فاضل آباد و مجموعا ۱۴ متقاضی در شهرهای مزرعه کتول و سنگدوین در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.
وی افزود: همچنین در این شهرستان ۱۹۰ متقاضی نسبت به واریز وجه بالای ۴۰ میلیون تومان اقدام کرده و به ۱۶۸ متقاضی تخصیص پروژه شده است.
 ملک ادامه داد: در شهرستان علی آباد کتول مجموعاً ۷۴ پروژه در قالب ۲۹۲واحد خودمالک وجود دارد که از این تعداد ۱۰۶ قرارداد مشارکت با بانک صورت گرفته است .

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: یکی از موثرترین روش های تولید مسکن در طرح نهضت ملی مسکن روش خودمالکی است.

وی افزود: با توجه به کمبود زمین در شهرستان علی آباد کتول، متقاضیان می توانند با استفاده از ظرفیت تسهیلات خودمالکی، نسبت به تولید مسکن در هر نقطه‌ای از این شهرستان اقدام کنند.

 ملک ادامه داد: توافقات لازم برای تأمین زمین و تخصیص پروژه به متقاضیان مسکن علی آباد، فاضل آباد و سنگدوین در دست پیگیری است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: همچنین اقداماتی برای عقد قرارداد با سازنده در خصوص احداث ۲۵۶ واحد در سایت ۲.۴ هکتاری سایت نوده انجام شده و طرح پروژه توسط مشاور در حال آماده سازی می باشد.

گفتنی است اولین جلسه شورای مسکن شهرستان علی آباد کتول با حضور مهندس مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان،  احمدی فرماندار،  کوهستانی شهردار علی آباد، معاونین مدیر کل راه و شهرسازی و سایر مدیران شهرستانی علی آباد با محوریت بررسی و رفع مشکلات اجرایی و همچنین تامین زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .