عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یادواره 244 شهید ماه رمضان در استان گلستان برگزار می‎شود


یادواره 244 شهید ماه رمضان در استان گلستان برگزار می‎شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری نخستین یادواره 244 شهید ماه رمضان در این استان خبر داد.

 به گزارش ایثار واحد گلستان، محمد جهانی اظهار کرد: اسامی 244 شهید گلستان که شهادت آنها مقارن با ماه مبارک رمضان بوده احصاء شده است و در قالب یادواره‎ای در لیالی قدر نسبت به بزرگداشت مقام شامخ این شهدای والامقام اقدام می‎شود.

 وی با اشاره به اینکه رزمندگان و شهدا با نثار جان و مال خود نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری و پاسداری کردند، تصریح کرد: یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت تلنگری است تا هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد منشأ خدمت به مردم باشد و برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه امنیت جامعه اسلامی مرهون رشادت‎های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است، افزود: یادواره شهدایی که هشت بهار قرآن را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردند نقشه راه استقامت و پایداری جامعه اسلامی در برابر دشمنان است.

 جهانی افزود: شهدا برای اینکه امنیت و آسایش در نظام اسلامی برقرار شود تمام مشکلات را به جان خریدند تا ما امروز در سایه این امنیت بتوانیم زندگی کرده و روزه بگیریم.

 وی در خصوص مکان برگزاری یادواره 244 شهید دفاع مقدس استان گلستان گفت: این یادواره در مصلای نماز جمعه گرگان با سخنرانی نماینده ولی‎فقیه و یک مداح کشوری برگزار می‎شود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه شب‎های قدر فرصت مناسبی برای تزکیه نفس است، تصریح کرد: مردم شهیدپرور گلستان در شب‎های قدر با شهدا تجدید پیمان می‎بندند که برای اعتلای آرمان‎های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ ‎نکنند.

 جهانی با اشاره به اینکه در ماه رمضان دل‌ها با خدا انس بیشتری می‎گیرد، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای ترویج معارف دینی و الهی، امر به معروف و نهی از منکر است، بنابراین اگر به این مسائل در جامعه اسلامی پررنگ پرداخته شود رسیدن به آرامش روحی و رستگاری محقق می‎شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .