عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تردد بيش از 22 هزار ناوگان ترانزيت حمل كالا در پايانه مرزي اينچه برون استان گلستان

تا پايان خرداد ماه امسال صورت گرفت :

تردد بيش از 22 هزار ناوگان ترانزيت حمل كالا در پايانه مرزي اينچه برون استان گلستان

تردد بيش از 22 هزار ناوگان ترانزيت حمل كالا در پايانه مرزي اينچه برون  استان گلستان

 مجموع تردد ناوگان ايراني و خارجي در پايانه مرزي اينچه برون طي 3 ماهه سال جاري 22 هزار و 45 دستگاه كاميون بوده كه اقدام به جابجايي 276 هزار و 538 تن كالا نموده اند .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس محسن عامريون مديرپايانه مرزي اينچه برون استان گلستان در اين خصوص گفت: انواع تردد انجام شده از پايانه مرزي اينچه برون اعم از ورودي به داخل و يا خروجي ازكشور تا پايان خرداد ماه امسال مجموعاً بيش از 22 هزار تردد با جابجايي 276 هزار و 538 تن بوده كه سهم ترانزيت خروجي كالا از اين رقم حدود 5 هزار و 832 دستگاه ناوگان با جابجايي بيش از 96 هزار و 174 تن كالاي ترانزيتي بوده است.

مهندس عامريون در ادامه گفت: در سه ماهه سال جاري 30 هزار و 601 تن كالاي ترانزيت ورودي را تعدادي بيش از يك هزار و 400 دستگاه ترانزيت ورودي جابجا نموده اند كه در مجموع حدود 126 هزار و 775 تن ترانزيت ورودي و خروجي كالا را در پايانه مرزي اينچه برون استان گلستان شاهد بوده ايم .

مدير پايانه مرزي اينچه برون افزود: آمار مسافر ورودی و خروجی این مرز در سه ماهه اخيرسال نيز 39 هزار و 137 مسافر بوده که اين ميزان مسافرنسبت به مدت مشابه سال 1393 با تردد 26 هزار و 945 مسافر معادل 45 درصد رشد را نشان می دهد، وي در پايان انواع كالاي ترانزيت شده را: مصالح ساختماني، آهن آلات و لوله و..... عنوان كرد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .