عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كاهش مصرف فراورده های نفتی در استان گلستان

در سه ماهه نخست سال 94 روی داد:

كاهش مصرف فراورده های نفتی در استان گلستان

كاهش مصرف فراورده های نفتی در استان گلستان

 مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از كاهش 10/7 درصدی مصرف فرآورده هاي نفتي در سه ماهه نخست سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، امير بني كريمي مدیر منطقه گفت : در اين مدت 104 ميليون ليتر بنزين مصرف شده كه نسبت به سال گذشته 0/9 در صد افزايش داشته است.

وي در ادامه ميزان مصرف نفت سفيد در این مدت را شش میلیون و هفتصد هزار لیتر اعلام و تصریح کرد: در این مدت مصرف نفت سفید با 7/8 درصد كاهش همراه بوده است.

بني كريمي در مورد مقدار مصرف نفتگاز در سه ماهه نخست سال 94 در منطقه گلستان گفت: در اين مدت 96 ميليون ليتر نفتگاز (غير مصرف نيروگاهي) توزيع شده كه نسبت به سال قبل 7/5 درصد كاهش داشته است.

ایشان همچنین بیان کرد: مصرف نفتگاز نیروگاهی این منطقه در سه ماهه نخست امسال با 25 میلیون و 87 هزار لیتر کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 4 میلیون و 843 هزار لیتر رسید که از کاهش 84 درصدی مصرف در این بخش حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با اشاره( باینکه مصرف CNGگاز طبیعی فشرده) با 7/. درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 52 میلیون و 640 هزار متر مکعب رسیده است خاطر نشان کرد: منطقه گلستان دارای 64 باب جایگاه CNG است که در حال حاضر همگی آنها سالم و مشغول فعالیت می باشند.

بنی کریمی همچنین با اعلام اینکه در بازه زمانی یاد شده میزان مصرف نفتکوره در منطقه گلستان 9 درصد کاهش داشته است افزود: دلايل مهم كاهش مصرف سوخت در منطقه را ميتوان بازديد هاي ميداني و منظم از مصرف كنندگان عمده و جزء و نظارت بر نحوه مصرف سوخت آنها و منطقي كردن الگوي مصرف سوخت عنوان كرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .