عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی پایگاه های اکرام به مناسبت شب های قدر در گلستان


برپایی پایگاه های اکرام به مناسبت شب های قدر در گلستان

 

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از برپایی پایگاه های اکرام به مناسبت ماه مبارک رمضان و مخصوصا لیالی قدر در گلستان خبر داد.

 به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ، ابراهیم باغبانی اظهار داشت: در ماه رمضان سال جاری همانند سال های گذشته برنامه های متنوعی در راستای جمع آوری کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی اجرا می شود.

 وی با بیان اینکه برنامه های این نهاد در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام بصورت ویژه دنبال می شود، افزود: پایگاه های طرح اکرام نیز در این ایام و مخصوصا شب های قدر در مساجد، مکان های مذهبی و معابر اجرایی می شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان ابراز داشت: در سال گذشته با برپایی پایگاه های اکرام 3 هزار و 850 حامی سرپرستی 4 هزار و 400 یتیم و مددجوی را برعهده گرفتند و امیدواریم این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

 وی با اشاره به دیگر طرح های کمیته امداد در این ایام متذکر شد: برگزاری طرح مفتاح الجنه، حامی یابی، اطعام دهی، توزیع نان رایگان، اهداء سبد کالا و... از دیگر اقدامات این نهاد درماه مبارک رمضان است.

 باغبانی، فرهنگ‌سازی اطعام‎دهی ساده در ماه مبارک رمضان را اقدامی ارزشمند خواند و تصریح کرد: سال گذشته از محل اعتبارات تشکیلاتی و رفاهی، افطاری ساده به کارکنان کمیته امداد و خانواده‎های زیرپوشش دادیم که امسال تمامی کارکنان کمیته امداد امام خمینی استان هزینه افطاری ساده را به خانواده‎های زیرپوشش بخشیدند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان ابراز امیدواری کرد؛ دستگاه‎های اجرایی استان نیز در این زمینه ورود پیدا کنند.

 وی اضافه کرد: دستگاه‎های مختلفی در استان داریم که پرسنل زیادی دارند، لذا اگر این اقدام به صورت فرهنگ درآید و آنها نیز افطاری خود را که از محل اعتبار دستگاه پیش‎بینی شده است به فقرا ببخشند در این امر خداپسندانه سهیم می‎شوند.

 وی خاطرنشان کرد: با نانوایان وارد مذاکره شدیم تا بتوانند نان رایگان در اختیار فقرا و نیازمندان قرار دهند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: اطعام‎دهی به فقرا و نیازمندان اقدامی انسان‎دوستانه است اگر اطعام دادن به روش ساده باشد این اقدام خیرخواهانه به خوبی تبدیل به فرهنگ خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 809
  • کد خبر : 10597