عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای صحیح حسابداری تعهدی ، یکی از ابزار توسعه سلامت اداری و مالی است


اجرای صحیح حسابداری تعهدی ، یکی از ابزار توسعه سلامت اداری و مالی است

 اجرای صحیح حسابداری تعهدی ، یکی از ابزار توسعه سلامت اداری و مالی است

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان اجرای صحیح و درست نظام حسابداری بخش عمومی (حسابداری تعهدی) را یکی از ابزار توسعه سلامت اداری و مالی دانست.

داود طبرسا درششمین جلسه ذیحسابان و مدیران امور مالی دستگاههای اجرایی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان و تسلیت شهادت مولی الموحدین امام اول شیعیان حضرت علی (ع) به حاضرین در جلسه، نظارت ذیحسابان بر مدیریت صحیح بودجه را حائز اهمیت برشمرد.

 وی با اشاره به اینکه نظارت بر اجرای بودجه در مراحل قبل از خرج و حین خرج بر عهده ذیحسابان دستگاه اجرایی می باشد ضمن یادآوری ماده 31 قانون محاسبات عمومی کشور ، تطابق عملیات مالی با اهداف بودجه را از طریق اعمال مفاد موافقتنامه مورد تاکید قرار داد.

 مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان در ادامه از ذیحسابان و مدیران امور مالی دستگاههای اجرایی خواستند اهتمام ویژه ای جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و آموزش کارکنان حوزه های اداری ومالی دستگاههای اجرایی درزمینه پیاده سازی نظام حسابداری بخش عمومی و نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد داشته و در این راستا برنامه ریزی های مربوط به مسایل آموزشی و شرکت کارکنان در کارگاههای آموزشی را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین نظارت دقیق ذیحسابان در امور مالی و محاسباتی و رعایت آیین رفتارحرفه ای ذیحسابان رامتذکر شدند و رعایت کلیه قوانین ومقررات اداری و مالی، تعامل با مدیران دستگاههای اجرایی و همکاری و هماهنگی با دستگاههای نظارتی و رعایت نظم و انظباط اداری و مالی را مورد مطالبه قرار داد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .