عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات گازرسانی به 6 روستای شهرستان گنبد


آغاز عملیات گازرسانی به 6 روستای شهرستان گنبد

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 6 روستای شهرستان گنبد خبر داد.

مهندس صفرعلی جماللیوانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت در این خصوص افزود: این روستاها شامل دیگچه ، یسیر گجن ، امید آباد ، امیدیه ، هجرت و خیر آباد می باشد که شرکت پیمانکاری مهاب صنعت شمال بعنوان شرکت مجری انجام این پروژه انتخاب شده است.

 این مقام مسئول تصریح کرد:عملیات گازرسانی به این 6 روستا از اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز شده و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار می باشد و امیدواریم برابر برنامه زمانبندی شده در موعد مقرر به اتمام برسد.

 مهندس جمال لیوانی اظهارداشت:اعتبار مورد نیاز نیز برای گازرسانی به 6 روستای مذکور به مبلغ حدود 40 میلیارد ریال بر آورد شده است.

 وی افزود: مسیر لوله گذاری خط تغذیه و شبکه داخلی روستاهای فوق الذکر حدود 36 کیلومتر می باشد ضمن اینکه نصب افزون بر 480 انشعاب نیز پیش بینی شده است .

 جمال لیوانی ادامه داد:تاکنون از مجموع 160 روستای شهرستان گنبد کاووس تعداد 110 روستا گازرسانی شده است .

 وی همچنین گفت:از 50 روستای فاقد گاز شهرستان گنبد بجز 2 روستا که جمعیتی کمتر از 20 خانوار دارند بقیه روستاها مشمول طرح های گازرسانی قرار گرفته اند که انشاء ا... برابر اولویت از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد .

 مهندس جمال لیوانی اظهار داشت:در حال حاضر با احتساب 6 روستای مذکور عملیات گازرسانی به تعداد 12 روستای شهرستان در مرحله اجرا می باشد که انشاء ا... در هفته دولت تعداد 4 روستا به بهره برداری خواهد رسید .

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان: در خاتمه با تقدیر از حسن همکاری مسئولین استان و شهرستان درخواست داشت تا همچنان نهایت همکاری را با این شرکت در زمینه رفع موانع موجود و آزاد سازی مسیرعبورلوله گاز داشته باشند تا انشاء وقفه ای درروند اجرای پروژه های گازرسانی بوجود نیاید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .