عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 53 اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی و بازی های رایانه ای رضوی ارسال شده است


53 اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی و بازی های رایانه ای رضوی ارسال شده است

53 اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی و بازی های رایانه ای رضوی ارسال شده است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال 53 اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی و بازی های رایانه ای رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ( ع ) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام فضیلت با بیان این نکته که این جشنواره به صورت ملی برگزار شده و دبیرخانه آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مستقر است، افزود: این جشنواره در دو بخش انیمیشن و بازی های رایانه ای اجرا می شود.

این مسئول استانی به تفاوت های جشنواره پویانمایی و بازی های رایانه ای رضوی اشاره کرد و گفت: تفاوت جشنواره امسال ادغام دو بخش پویانمایی و بازی های رایانه ای است.

وی ضمن اشاره به اینکه جشنواره پویانمایی با محتوای فرهنگ نبوی، علوی و رضوی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: جشنواره بازی های رایانه ای بخش دیگری از جشنواره به شمار می رود.

حجت الاسلام فضیلت هدف از برگزاری این جشنواره را به کارگیری خلاقیت های هنرمندان حوزه فیلم و سینما در راستای پرداختن به زوایای زندگی و سیره اهل بیت اعلام کرد.

وی شناسایی استعدادهای برتر در حوزه فیلم و سینما را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: با این جشنواره می توان از صاحبان آثار برگزیده حمایت و پشتیبانی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این مطلب که با برپایی این جشنواره آثار برگزیده به جامعه معرفی می شود، افزود: برپایی این نوع جشنواره ها بستری مناسب برای اقشار مختلف جامعه در راستای استفاده از ظرفیت های سینمایی موجود فراهم می کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .